Zo episch was hij man. Vroeger toen ik een jaar of 10/11was, werd het iedere vrijdagavond uitgezonden. Ik dronk cheapass red bull om dat te kunnen zien. Mocht eindelijk op de vrijdagavond langer opblijven. Fantastisch die clashes toentertijd tussen the Booker en The Rock. Man. Ik ga t gelijk weer even bekijken. Of Stone Cold vs Kurt Angle. Dat waren tijden jonguh!
Ik kijk het nog ( ook op mijn Italiaanse box ) maar ik vond het vorger stukken beter. Haha Booker T.. Can You Dig That? Suckaaaa!!!
Ik speel eigenlijk alleen nog de games zo nu en dan. Kijken doe ik het nog amper, soms kijk ik nog wedstrijden terug van Booker T. Maar dat is alles
Yes! Yes! Yes! Was vorger wel veel beter maar goed, blijft amusant.
Haha no problemo. You like WWE?
Ps bedankt voor die reputatieshit he
Thnx Eroe!
Amico je vroeg men raad, ik zal je even helpen. Ten eerste woon ik niet in Nederland dus ik weet niet hoe het daar zit. Ik heb me een box gezet die ik verkregen heb van een mannetje uit Maasmechelen ( Belgie ). Ik betaal daar 10 euro voor per maand en ik heb daar Sky Sport, Sky calcio ( stuk of 13 kanalen van calcio, laten eigenlijk ELKE serie A match zien ), veel eurosport, rai sport, Fox Sport ( voetbal uit Nederland, Engeland, Spanje, Duistalnd, Frankrijk ) etc... Je hebt een schotel nodig, hoeft niet per se een nieuwe te zijn, ik heb ook gewoon mijn oude schotel gebruikt en het werkt prima. Wat ik heb is eigenlijk gestreamt, komt uit je schotel. Ik betaal er 10 euro voor en geloof me, dat is het echt waard. Ik kan werkelijk zo goed als alles zien. Je kan de Nederlandse kanalen bij je box bijnemen, maar dat is extra betalen. Mijn box is Italiaans, dus dat betekent dat 75% van de kanalen uit Italie zelf is. Kort samengevat : Je kan voor een relatief goedkoop prijsje veel Italiaanse zenders pakken op je nieuwe box en ook Nederlandse zenders, ectra kosten wel. Als je een extra box hebt moet je je geen zorgen maken over je Nederlandse box, die gaat gewoon nog uitstekend bollen.Op de rest kan ik niet echt op antwoorden omdat ik de regelementen in Nederland niet ken, hopelijk heb ik je goed kunnen helpen
6 miljoen zonder huur is ook natuurlijk te mooi om waard te zijn om van Palito af te zijn
Bwa ik vind het al een schande als we niet eens de EL halen :/ Hopen maar op betere tijden