Conversatie tussen PlayaBanboy en King_Eric

8 Profielboodschappen

  1. Ik vind hem vrij veelbelovend. Technisch vrij sterk voor een Engelsman. Leest het spel ook goed. Snap niet waarom Ferguson hem niet meer laat spelen voor het eerste team. De paar keer dat hij al heeft gespeeld deed hij het vrij goed.
  2. Zijn analyses zijn wel ok. Zie de hoogtepunten wel terug en misschien de hele pot als ik hem ergens kan downloaden. Wat voor speler is die Powell? Is het een verfijnde speler?
  3. Beide doelpunten gemist omdat ik naar Neville's analyse zat te luisteren
  4. 1-1 inmiddels, maar dat zou top zijn.
  5. Hm, geen idee. Misschien een google'en. Ik zal nadien wel eens kijken op de plaatsen waar de wedstrijden van het eerste team gewoonlijk te downloaden zijn.

    Is nu trouwens bezig. 0-1 Arsenal al vrij vroeg.
  6. Idd, dat was gewoon ook mijn punt met mijn post op de FP
  7. Ik geloof er niks van dat Bale zelf niet wil gaan. Daar is echt geen enkele reden voor te bedenken. Zo'n toernooi in je eigen land, daar wil iedereen wel bij zijn.
  8. omdat je nu precies zegt wat ook Freddy4 zei. Het soort posts waarop mijn eerste post dus sloeg. Ik zou mezelf dus gewoon herhalen. Ik wil het wel nog eens allemaal zeggen hoor... Ik ga gewoon helemaal niet akkoord met de notie dat je met 'intenties' ook maar de minste credits zou 'verdienen'. Dat is onzin.

    Bayern speelde trouwens gewoon slecht gisteren, slechter dan Chelsea eigenlijk. Dus dat je hen dan nog de credits wil geven vind ik al helemaal bizar.

    Verder blijf ik erbij dat de fans geen enkele boodschap hebben aan dit spel. Ze wisten van tevoren ook wel hoor dat ze Bayern niet voetballend gingen kapot spelen. Daarvoor hebben ze deze wedstrijd niet nodig. De rest van je post is minder onzinnig, maar daar ging mijn discussie niet om. Het ging erom dat er mensen zijn die blijkbaar liever verliezen met mooi voetbal dan te 'moeten winnen' met slecht voetbal. En dat is gewoon ongeloofwaardige nonsens.
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8