Conversatie tussen Pazza-Inter en Yakovlev

24 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Deze toevallig? https://www.bol.com/nl/nl/f/prisoner...0000040845550/ Een paar jaar geleden was die vrij populair.

    Mijn verhaal is gewoon geaccepteerde Westerse en Russische militaire doctrine, en dat wordt voornamelijk bepaald door de geografie.
  2. Haha liggen wel kansen! Gravel community groeit hard in NL en jij woont in een van de beste gebieden, met Belgė en Duitsland om de hoek.
  3. Op momenten was het ook best pittig, heb dus gelijk voor toekomstige ritten een chestmount gekocht. Nu hoef ik geen cycling youtuber te worden, maar af en toe eens een filmpje maken van mijn avonturen is wel tof.
  4. Haha hele leuke ronde. Je had de pech dat vraag 1 precies op mijn trainingsrondje zit (Daalhemerweg). Laatste ronde was niet eens nodig om beeld te bewegen!
  5. Nu voel ik wel druk. Ga 'm straks doen!
  6. Goeie! Moet denk ik wel nog even trainen voor wat langere ritjes maar lijkt me een goed plan!
  7. Uit respect toch maar een willekeurige locatie daar aangeklikt zonder op onderzoek uit te gaan.
  8. Oh jee ik dacht dat jij Z was, dan heb je de tweede EU-only quiz nog niet gespeeld... Nou gratis tip van mij voor mijn medelimburger. Je ziet het toch in een oogopslag.
  9. Warschau? De eerste was in Mannheim??
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 24
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste