Conversatie tussen Pazza-Inter en Yakovlev

24 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. Ik ben me nu vooral aan het orienteren. Wat voor soort frame ik wil (Aero of Klim) en wat voor onderdelen. Ben al genoeg geld aan me huidige fiets aan het uitgeven, dus misschien doe ik het wel niet.
    Misschien is zo'n projectje als wat jij doet een stuk leuker (en goedkoper). Maar zal je zeker op de hoogte houden.
  2. Wel een goed idee om het ook vast te leggen ja. Hoe vergevorderd is jouw project? Ga je onderdelen los uit China bestellen en dan de fiets zelf in elkaar zetten of hoe moet ik dit voor me zien.
    Ik denk dat wanneer ik een fiets heb ik ook vaker in de mooiste regio van Nederland te vinden ben, dus wie weet!
  3. Absoluut. Stuur ook zeker eens een foto's van je project door. En mocht je ooit een rondje samen willen fietsen, ik houd me ook aanbevolen!
  4. Ja ik heb nu zo'n beetje alles in kaart gebracht wat er aan onderdelen op de fiets zit. Fantastisch ook om erachter te komen dat een online (en offline) een hele community bestaat die werkelijk elk jaren 70 onderdeel op waarde weet te schatten. Ik kom er alleen maar niet achter wat voor frame het is. Is in de Nederlandse vlag gespoten zonder merk erop. Volgens mijn vader is iemand ooit op deze fiets Limburgs juniorenkampioen geworden. Dat soort verhalen maken het ook weer mooi.
Profielboodschappen 21 t/m 24 van 24
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123