Conversatie tussen Noordzijde en Mephisto

18 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. SQPeople heb ik ook wel eens gezien inderdaad. En Pepperminds, maar die zijn wat breder. Ik ging er ook meer met de gedachte in van, als ik er niks van kan is het 'gratis' geld toch mooi meegenomen. Denk dat het in een gezellig team wel leuk kan zijn, maar met het werk zelf heb ik helemaal niets.
  2. O ja ken ik wel, is niet zo'n heel groot bedrijf volgens mij. De grote spelers zijn Direct Result en SQPeople, die maken echt enorme winsten haha. Heb bij allebei gewerkt.
  3. Emolife
  4. Haha, jaarlijks fenomeen in Nijmegen. De hele week feest en über-drukte. Allerlei leuke dingen te doen, basically 7 dagen helemaal naar de klote gaan met enorm veel mensen. Dagelijks plus minus 200.000 mensen geloof ik.
  5. Zomerfeesten?

    Ik kwam gisteren hier en dacht al, wat is er hier nu weer aan de hand, maar ik dacht al, ah dat zal wel vanwege de vierdaagse zijn.
  6. De Zomerfeesten al bezocht?
  7. Ik ben in Den Bosch!
  8. Hup hup, de stad in jij!
  9. Hahaha, ik werk alleen in de avonduren. En zelfs dat tegenwoordig minder. Werk nu vaak op de zaterdag en zondag (als Feyenoord niet thuis speelt). Haha café Samson, op zich wel een leuke tent . Ik ben toch eigenlijk altijd bij Café Buurman op vrijdag- en zaterdagavond.
  10. Heb jij mij trouwens al wel eens in de AH gespot haha? Telkens als ik daar ben moet ik er wel even aan denken. Zou hij dat zijn, of hij.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 18
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste