Conversatie tussen LFCMokum en edodevries

143 Profielboodschappen

Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Vermoedelijk 22 september ben ik bij Fortuna trouwens
  2. Prima inderdaad. Alleen de VIP kant was nog redelijk leeg, verder zo goed als uitverkocht. Laat maar wat weten als je in de buurt bent!
  3. Ze hebben me zondag naar Emmen gestuurd - heb goede hoop dat Sittard spoedig volgt. Zat mooi vol he?
  4. Absoluut! Heel veel zin in. Ben als kind jaren gegaan en heb de successen van de late jaren '90 meegemaakt in het oude stadion. In de tussentijd veel ellende uiteraard, dus dit wordt genieten.

    Wanneer kom je weer eens langs? Onder het mom van een artikel en veul bier?
  5. Danku! Strakjes naar Fortuna? Eerste Eredivisiematch voor u?
  6. Je mag het linksom of rechtsom goed proberen te praten. Dat transferrequest blijft staan.
  7. Ja. Als hij écht zeker had geweten dat hij wilde vertrekken, dan zou het toch wel gebeurd zijn.. Hij piepte dat hij wegwilde, maar nog voordat Roman z'n helikopter was geland had hij al een nieuw contract ondertekend. Dan ben je in ieder geval niet heel moeilijk over te halen..
  8. Maar je doelt dan dus op Gerrard? Want dat Rooney zo mak als een lammetje is wisten we al.
  9. Zoals ik zeg. Als je dinsdag piept dat je wegwil en vrijdag een nieuw contract ondertekent is dat niet bijster sterk van wil kennelijk.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 143
Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste