Conversatie tussen Ajacied16 en Laird

27 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Je bent er toch wel eens op vakantie geweest? Een Centerparcs (oké, daar zie ik je niet snel zitten), hutje op de hei of uitwaaien op een waddeneiland? Of gewoon een vakantie in eigen tuin . Ik zou hem gewoon meetellen.
  2. Duitsland oke, maar Nederland.....
  3. Ik snap het helemaal, zoals ik al zei moet je natuurlijk niet jezelf vergeten. Kop op en snel wat nieuws 'inplannen'. En veel succes komende week (zeker ook voor je vrouw).
  4. Tuurlijk, maar op de vraag kan het niet op donderdag of in de ochtend was het nee. Heb me hier maanden op verheugd en zeker na de laatste 5 weken was ik er enorm aan toe. Heb me letterlijk 0 dagen of avonden kunnen ontspannen. Dus de gedachte dat mn vrouw in goede handen was zodat ik eindelijk s ff dr tussen uit kon was geweldig. Maar dat t nu vooral om haar draait is logisch.
  5. Dat is mooi. Je hoort gewoon bij het meubilair van het forum en zo te lezen vinden meer mensen dat.
  6. Helemaal mijn jonge vriend.
  7. Ach ja, ik heb hier zo ook mijn favorieten en minder favoriete leden. Vervelend vind ik op zich nog niet zo heel erg, maar de laatste tijd keldert het niveau wel heel erg laag door sommige (nieuwe) leden. Vroegâh was alles betâh
  8. Thanx, dat is wederzijds. Nee ben niet op vakantie dat is alweer weken geleden. Ik ga zeker niet roepen dat ik nooit meer reageer want daarvoor ken ik mezelf ook te goed. Maar heb er nu in elk geval even geen zin meer in. Mijn god wat een idioten lopen er rond. Thanx voor je berichtje.
  9. Zonde dat je niet meer actief reageert man. Ik kon/kan je zeker wel waarderen, dus wat mij betreft pak je het pennetje weer op . Hoe was je vakantie trouwens, want ik dacht eigenlijk dat je nog steeds weg was, haha.
  10. Thanx, ik ga het maar eens doen denk ik.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 27
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste