Conversatie tussen Megan en MagicFeet_7

15 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ja, klopt. Voor een tweedaagsfestival wel, ja. Maar ik heb een zwak voor Destine en A Day To Remember is één van mijn absoluut favoriete bands.
  2. Liever Destine dan Enter Shikari :o? Overigens allebei ook wel leuke bands (Destine en A Day To Remember).
    Jera On Air is niet zo heel prijzig, toch
  3. Jera On Air wil ik sowieso ook wel heen. Ligt aan de financiën. Maar dan ga ik eerder om A Day To Remember en Destine dan om Enter Shikari.
  4. oh, klinkt gezellig

    Ze hebben de 4 nieuw uitgebrachte nummers gespeeld. Verder geen andere nieuwe.
    Setlist was wel cool, alleen hadden ze er nog wel wat nummers van het 1e album bij mogen doen.
    Ook vond ik het wel apart dat ze van de Rat Race EP wel Radiate en Paddington Frisk deden, maar geen Rat Race.

    Ze spelen overigens in juni op Jera on air in IJsselsteijn. Alleen weet ik nog niet of ze op 19 of 20 juni spelen.
  5. Leuk! Wezen wokken en nog wat gedronken bij een vriend. Dus dat kan bijna niet verkeerd gaan.

    Als ze nog een keer komen naar Nederland ga ik ook zeker! Helaas mocht ik hun nieuwe album niet reviewen, maar een collega, anders had ik hun nieuwe album nu al. Hebben ze daar nog wat van gespeeld, behalve nummers die al uit waren?
  6. Het is er wel redelijk warm inderdaad...maar bij Enter Shikari maakt de venue eigenlijk niet uit...het is altijd warm.
    Als ze weer komen, moet je zeker gaan..je krijgt er geen spijt van...echt NIET!
    Ik heb best al redelijk wat concerten en optredens bijgewoond...die van Enter Shikari zijn, naar mijn mening, gewoon het best.

    Hoe was je teamuitje?
  7. Nee, heb ze nog nooit gezien helaas. Vandaag was de bedoeling, maar we hadden een uitje met ons team. Dat wilde ik niet afzeggen.

    De Melkweg is sowieso warm. Heb nog nooit een concert daar gehad dat het een aangename temperatuur was.
  8. Heb je ze al eens gezien?
    Het was echt heel cool. Wel ook echt belachelijk warm, maar dat werd enigszins draaglijker door de flesjes water die aan de lopende band werden uitgedeeld
  9. Zeker doen!
  10. Nope. Alleen hun top tien nummers op Spotify. Ken de band nog niet zo heel lang, dus ik ga de albums nog wel luisteren als ik zin heb.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 15
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste