Conversatie tussen Radicofani en DonK

8 Profielboodschappen

  1. Ik reageer niet gespannen, ik vind het gewoon een erg vreemde reactie. Ik doe een uitspraak over Duitsland haar kansen n.a.v. hun prestatie tegen Portugal en hun recente verleden in toernooien. Dan is het toch zeer vreemd daarop te reageren met 'en Nederland wint ook niks' of iets van die strekking. Als jij in het wedstrijdtopic van Ajax stelt dat ze slecht speelden of dat Vermeer een vliegenvanger is, zou het toch ook heel slecht zijn niet op dat punt in te gaan maar te reageren met 'Twente is ook slecht en Marsman kan er niets van'. Je ziet toch zelf wel dat zo'n reactie nergens op slaat en totaal niet ingaat op het punt dat gemaakt wordt?
  2. Sorry! Was gewoon benieuwd naar wat 'jullie' zeiden op en rond 3 januari 2012 n.a.v. jouw bericht nu en de reacties van anderen daarop. Toen sprong die van jou er wel uit, haha.
  3. Dank je!
  4. Mag nu wel weg idd
  5. Haha, ik zie het nu pas (had eerst niet door wat je bedoelde). Inderdaad wel grappig aangezien 9 van de 10 mensen toch niet doorhebben waar het nou op slaat
  6. Tja, gelukkig bestaat mijn werk niet alleen uit escalaties maar vooral uit communiceren en rapporteren binnen de muren van ons eigen bedrijf dus dan is het vrij zinloos een eventuele titel te voeren
  7. Is ook zo. Dat 'laat eens zien' schoot me even in het verkeerde keelgat, hoewel het an sich natuurlijk een terechte vraag is. Daar reageerde ik niet goed op.
  8. Gefeliciteerd met je benoeming.
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8