Conversatie tussen Yakovlev en Harvey

33 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Het is heel duidelijk gemaakt door Apple, de switch naar ARM is de juiste keuze. Maar het maakt mij eigenlijk nu wel heel benieuwd wat ze met hun echte ''Pro'' gebruikers willen. Voor de rest is het echt de perfecte laptop voor de gewone consument, en voor Office / Mail / Web is het voor mij meer dan genoeg. Wel echt een gemis dat ze nog geen touchscreens willen.
    Nog benieuwd naar extra benchmarks, maar volgens mij kan je beter de Air halen dan de Pro.

    Heel benieuwd naar de reacties van andere fabrikanten. Er zullen nu denk ik ook veel meer Windows laptops met ARM chips komen.
  2. De eerste reviews zijn binnen, valt bepaald niet tegen. Ik kijk het de komende dagen nog even aan qua meerwaarde van de MBP, want de air lijkt gewoon goed genoeg te zijn voor Final Cut en Lightroom/Photoshop. Totaal niet verwacht. Geen fan spreekt me wel heel erg aan ook. Weet niet waarvoor je hem wil gebruiken, maar het lijkt erop dat het een no-brainer is.
  3. Ik gebruik zelf al de Surface Pro X voor werk (dus vandaar ook mijn grote interesse in de ARM Apple). Mocht je ervoor gaan, laat zeker even weten hoe het bevalt. Voor privé gebruik wil ik namelijk ook de switch naar ARM maken.
  4. Ik heb juist de aankoop uitgesteld voor de ARM update. Wil niet langer uitstellen, maar over een half jaar wordt de 14'' met dunnere bezels verwacht in bijna dezelfde behuizing als de 13''. Er zijn dus wel wat redenen om uit te stellen, maar als de reviews goed zijn ga ik er denk ik direct voor.
  5. 1129 euro voor de nieuwe Air vind ik eigenlijk best prima. Maar ik ben liever eens een keer niet Early Adopter.
  6. Volgens mij heb je gelijk, verkeerd gelezen denk ik.
  7. Ja pro is idd overkill voor velen gok ik. Zelf vind ik iOS erg fijn en clean werken, maar denk dat het ook ligt aan waar je aan gewend bent. Voor het simpele werk, zal zo'n instap iPad wel gewoon volstaan gok ik. Je moet je bij Apple niet zo blind staren op specs op papier, aangezien iOS doorgaans veel minder RAM gebruikt voor dezelfde performance als Android bijvoorbeeld. Zou sowieso gewoon even naar de Apple store gaan om even met dat ding te klooien, zodat je een idee hebt hoe hij in de hand ligt, hoe vloeiend alles werkt en of iOS te doen is.
  8. Voor productiviteit lijkt mij de iPad Pro inderdaad geweldig. Hoewel, het werkt wel met een slimmed-down versie van Office365. Ben alleen een beetje bang dat het hele flinke overkill is naast mijn Surface Pro X.
    Ik denk toch dat ik aanvankelijk eens ga kijken voor de goedkoopste iPad, en mocht iPad OS mij een beetje bevallen, dan kunnen we wel natuurlijk verder kijken.
    Denk wel dat die Apple tablets op den duur de meeste laptops kunnen vervangen.
  9. Onze producten worden gebruikt (stalen herbruikbare containers) voor het vervoeren van onderdelen voor veel automerken en hun toeleverancies. Zelf ben ik bezig een project op te zetten voor de toelevering van onderdelen voor een BMW SUV in Zuid-Afrika.
  10. Welten
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 33
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste