Conversatie tussen Sheva7 en J-Roc

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Thanks!
  2. http://www.sportingvideo.com/2017072...2-1740460.html


    Bij PK werkt hij niet, hier gewoon goed beeld.

    Anders kan je hieruit nog één uitzoeken
    https://soccerstreams.net/streams/22...vs_italy-milan
  3. Allemaal erg begrijpelijk, ik zelf probeer het allemaal optimistisch te bekijken, in hoeverre dat überhaupt kan. Ondanks dat ik nog best blij ben met de aankopen tot nu toe ben ik ook van mening dat er zo ontzettend veel meer uit te halen valt. Maar goed, het ziet er van buitenaf zo makkelijk uit en volgens mij is dat alles behalve waar. Toch ben ik van mening dat G&B absoluut geen idee hebben over wie goed en niet goed kan voetballen.
  4. Omdat ik er vroeger met veel meer enthousiasme achter zat. Ik heb me echt bizar geërgerd aan het voetbal, het voelde al een straf om die wedstrijden te kijken. Laat staan om er dan ook nog over te praten..

    En dat heb ik nu dus ook. Ik ben iemand die echt van puur voetbal houdt. Gasten die het liefste 90 minuten de bal bij zich willen houden, ongeacht of ze dan verliezen of niet. Daarom kunnen aankopen als Bacca en Bertolacci (zeker voor die bedragen) me niet bekoren. Maar buiten mijn persoonlijke voorkeur om zie ik natuurlijk wel dat het team zo wat frisser en sterker wordt. Laten we hopen dat het voetbal gewoon wat meer entertainment met zich meebrengt en dat we weer ergens voor meespelen. De afgelopen 3 jaren waren genant.

    Daarnaast vind ik de mensen die rondneuzen in de Milan secties over het algemeen volslagen idioten. Dat nodigt ook niet uit.
  5. Heb jij een beetje vertrouwen in de mercato en ben je tevreden tot nu toe?

    Vroeger was je mening wat meer uitgesproken, of plaatste je hem wat vaker openbaar.
  6. Dat weet ik, maar ik hou van posten.
  7. Ja de chromo$omen in m'n brein die onzin produceren worden wakker.
  8. Moet je even youtuben! Was een gesprek van een paar minuten.
  9. Oh oké! Maar wat zeiden ze dan over Mario?

    Boban kennende zal hij hem niet hebben gespaard maar oke.
  10. Zie lieten een fragment van sky bij fox zien
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste