Conversatie tussen X en chuchu

24 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. ja man. Altijd zakkie van de Jan Linders erover, anders zat t in je boks.
  2. Haha bekend tuig? Meest spannende dat ik ooit heb gedaan is de school bekogeld met eieren tijdens de examenstunt. Kwam de passieve beveiliger langs met z'n zaklamp en verplaatste we ons. Beetje avondrellen taferelen nu ik er zo op terugdenk.
  3. Ja gruwelijk was dat. Heb dat denk slechts 2x mogen zien in 7 jaar tijd Met echt mooie vuistslagen.
  4. Ja zou goed kunnen idd. Wel geinige anekdotes op de school.

    Vond altijd prachtig als er ruzie was in de aula tijdens een pauze, alsof je in een stadion zat.
  5. Goede balans tussen vrijheid en verantwoordelijkheid. Veel dingen voor t eerst ontdekken
    Slaat denk ik wel meer op de levensfase dan op t HPC ihb.
  6. Hahaha ja snap ik, voor mij ook alweer 9 jaar geleden en ik ben nog een broekie.

    Wat vond je specifiek heel leuk eraan?
  7. Hahaha niet heel vaak meer. Is lang geleden man. Vond t Wel echt een heel leuke tijd.

    Herinner me vooral de leuke docenten eigenlijk. Zijn er denk 3 of 4 en de rest was idd behoorlijk crazy cray
  8. Ah oke, prima als je er niks voor wilt doen indd.
  9. Wel leuk dat je wat geprobeerd hebt man. Als je er een beetje onzeker over bent gewoon kleine bedragen.

    Ik ben niet van het uitzoeken en zelf beleggen man. Ik zit in drie fondsen een van Rabo, ABN en robeco. en that's it
  10. Ben nog een beetje zoekende, heb in het begin veel verschillende aandelen gekocht en toen besefte ik dat m'n research niet goed was en dan weer verkocht. In deze bull market is het wel lastig om verlies te maken heb ik gemerkt dusja, het zijn wel groene cijfers op papier.

    Vind vooral de psychologie en het kijken in de toekomst gaaf bij aandelen/industrieën. Ook zijn mensen online vrij open en vriendelijk om informatie uit te wisselen met een noob als ik wat me dus veel heeft geholpen. Denk dat het wel een nuttige hobby blijft voor mij.

    En bij jou?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 24
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste