Conversatie tussen voskat en Peerk

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Hahaha ja achteraf dacht ik al dat er zoiets was gebeurd..

    Volgens mij doen ze ook maar wat.
  2. Ja, vooral totale willekeur inderdaad. Had de eerste keer iets van: de politie moet ook veroordeeld worden in deze zaak. Die werd niet geplaatst, dus ik dacht, ik stuur een mailtje, even vragen naar de reden: "Je gaat op de stoel van de rechter zitten, dat mag niet." Zag tegelijk reacties staan als: 'Veel te weinig, zo iemand hoort nooit meer vrij te komen.' Tweede keer had ik er geloof ik bij gezet 'naar mijn mening,' maar die doorstond de moderatie ook niet, haha.
  3. Ooohh ja, ik had achteraf al zo'n vermoeden dat dat de reden was.
    Ja, stom gedoe dat mod systeem.. Totale willekeur lijkt soms.
  4. Humeyra artikel, dat het hier heus geen Noord-Korea is en ik een heel normale mening heb. Was overigens mijn derde poging een reactie te plaatsen die door de moderatie heen kwam, dus ik ervaar het wel een beetje als Noord-Korea daar.
  5. Haha waar dan?
  6. Hé, volgens mij heb jij vanmiddag op mij gereageerd op nujij.nl Of er gaat nog iemand onder jouw naam rond.
  7. Eigenlijk een beetje de reactie die ik al vreesde. Er lijkt ook geen tegengeluid te zijn, alsof iedereen dezelfde signalen oppikt. Ik ben bang dat ze Mo verder van zich afstoten als ze hem bijv. naar Jong terugzetten. Inderdaad jammer dat die begeleider weg is, ook ik heb geen idee of ze daar een vervanger voor hebben aangetrokken.

    Had eerder ook gehoopt dat Götze een goede mentor voor Mo zou zijn. Beide als grootste talent benoemd, mentaal in de problemen komen (om verschillende redenen dan wel), het omgaan met druk, etc. Maar helaas lijkt die wisselwerking er niet te zijn.
  8. Ik denk dat een goed deel van de geruchten wel eens zouden kunnen kloppen. Dat hij een beetje het mannetje uithangt op de Herdgang en zo. Beetje uitdagen.
    De dood van zijn vader zal er ook mee te maken hebben.

    PSV moet er kort op zitten. Maar wel op de juiste manier, dat je hem niet verder afstoot. Geen idee of ze daar de mensen voor hebben momenteel.
    Die Joost Leenders die Memphis op het goede pad heeft gehouden is er niet meer.

    Ik maak me wel zorgen inmiddels..
  9. Gezien "negerflat" volg jij ook meer. Geruchten over Mo, hoe zou jij die inschatten?
  10. Haha, ben je zijn zaakwaarnemer? Ik ken hem niet echt, dus ik hou het voorlopig even op mijn... vijfde keuze. :/
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste