Conversatie tussen Rotjoch en Richon

4 Profielboodschappen

  1. Ah.. veel succes. Klinkt wel interessant ja. Al is dat dan weer niets voor mij denk ik. Succes in elk geval!
  2. Ok. Hebben hier meer dan genoeg instellingen in de regio, en vrijwel overal lopen vacatures. Maar goed, de ene instelling is de andere niet. Momenteel heb ik een sollicitatie lopen op het VIC op de Willem vd Bergh in Noordwijk. Een Crisis unit waar 1 cliënt begeleid wordt door 2 man personeel. Het zijn cliënten met extreme agressie buien die ze zowel op materiaal als op de persoon uitten. Het mooie aan de manier van werken op het VIC is echter dat er geen separeer en geen scheurdekens worden gebruikt, maar alle escalaties opgelost worden met slechts fysieke fixatie. Daarnaast gaat de begeleiding van de woning ook mee naar het dagcentrum, waardoor er geen spanningen meer zijn wat betreft de overgangsmomenten. Dit is een manier van werken die mij zeer aanspreekt. Heb vrijdag mijn 2e gesprek daar.
  3. Wil in een woonvorm gaan werken met mensen met een verstandelijke beperking. Helaas zijn daar hier in de regio momenteel amper vacatures omdat alles hier van triade en philadelphia is en daar massaal op de uren is bezuinigd. Dit betekend dat er op sommige plekken waar eerder te weinig mensen waren, er nu zelfs teveel zijn.
    Aangezien ik pas na de zomervakantie weer verder ga met m'n rijbewijs halen kan ik nu nog niet zo ver van huis zoeken (Noordoostpolder). Dus dat maakt het hier nogal lastig vinden.
  4. Ik werk voor Stichting het Raamwerk, in Noordwijkerhout. Dit is een stichting dat vestigingen heeft in heel de bollenstreek. Weet niet waar jij woont, wellicht niet in, of in de buurt van deze streek. Maar instellingen als het Raamwerk zijn natuurlijk landelijk overal te vinden. Ik denk dat wanneer jij dan op het moment geen werk hebt, je niet heel goed gezocht hebt Binnen de zorg zijn namelijk overal vacatures in overvloed. Wat voor doelgroep wil jij werken dan?
Profielboodschappen 1 t/m 4 van 4