Conversatie tussen Harvey en Yakovlev

27 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Dat ging toen over de AWACS en de Schinveldse Bossen. Volgens mij was dat doen die lui al die boomhuizen hadden gebouwd en de ME ze eruit moesten jagen. Dat is denk ik meer als 15 jaar geleden.
  2. Haha wanneer was dat dan? Waar ging dat over?
  3. Thanks man, dit doet absoluut niet onder voor mijn optreden op het jeugdjournaal.
  4. Er zijn voor pro's nog wel genoeg voordelen van een MBP tov een MBA maar ik ga dat er wss inderdaad niet uithalen. Heb vandaag de voorlopige beslissing voor de Air gemaakt inderdaad, 4 bewerking in 4k is gewoon veel beter dan op een MBP met dubbele ram. Echt heel bizar. Met sommige specifieke taken doet de Air het gewoon beter dan de Mac Pro van 10-15K.

Touchscreen zit ik niet echt op te wachten, vind het juist irritant met onbewuste aanrakingen/stukje stof van het beeld afwrijven en heb er niet echt een toepassing voor.

Ja de transitie naar ARM heeft nu wel een redelijke kans van slagen. Windows, maar ook datacenters die over zullen gaan stappen. Dat heeft best grote implicaties als het aankomt op energiebesparing bijvoorbeeld. Heel gaaf dat soort dingen. Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn kennis niet heel diep gaat wat ARM-architectuur op zichzelf nou zo goed maakt.
  5. Het is heel duidelijk gemaakt door Apple, de switch naar ARM is de juiste keuze. Maar het maakt mij eigenlijk nu wel heel benieuwd wat ze met hun echte ''Pro'' gebruikers willen. Voor de rest is het echt de perfecte laptop voor de gewone consument, en voor Office / Mail / Web is het voor mij meer dan genoeg. Wel echt een gemis dat ze nog geen touchscreens willen.
    Nog benieuwd naar extra benchmarks, maar volgens mij kan je beter de Air halen dan de Pro.

Heel benieuwd naar de reacties van andere fabrikanten. Er zullen nu denk ik ook veel meer Windows laptops met ARM chips komen.
  6. De eerste reviews zijn binnen, valt bepaald niet tegen. Ik kijk het de komende dagen nog even aan qua meerwaarde van de MBP, want de air lijkt gewoon goed genoeg te zijn voor Final Cut en Lightroom/Photoshop. Totaal niet verwacht. Geen fan spreekt me wel heel erg aan ook. Weet niet waarvoor je hem wil gebruiken, maar het lijkt erop dat het een no-brainer is.
  7. Ik gebruik zelf al de Surface Pro X voor werk (dus vandaar ook mijn grote interesse in de ARM Apple). Mocht je ervoor gaan, laat zeker even weten hoe het bevalt. Voor privé gebruik wil ik namelijk ook de switch naar ARM maken.
  8. Ik heb juist de aankoop uitgesteld voor de ARM update. Wil niet langer uitstellen, maar over een half jaar wordt de 14'' met dunnere bezels verwacht in bijna dezelfde behuizing als de 13''. Er zijn dus wel wat redenen om uit te stellen, maar als de reviews goed zijn ga ik er denk ik direct voor.
  9. 1129 euro voor de nieuwe Air vind ik eigenlijk best prima. Maar ik ben liever eens een keer niet Early Adopter.
  10. Volgens mij heb je gelijk, verkeerd gelezen denk ik.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 27
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste