Conversatie tussen Harvey en Chevin

209 Profielboodschappen

Pagina 2 van 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Ben een tijdje geleden lid geworden, en ze benaderen nieuwe leden kennelijk wel vaker om even kennis te maken. Gezien mijn studieachtergrond en werkervaring waren ze benieuwd of ik iets voor de partij wilde betekenen. Heb aangegeven dat ik dat leuk zou vinden maar niet zoveel zin heb om te gaan flyeren of whatever, dus als het goed is ga ik binnenkort eens bellen met het team dat de Europese en landelijke partijlijn vertaalt naar plaatselijk beleid voor Amsterdam. Weet nog niet helemaal hoeveel tijd ik de komende maanden heb omdat ik nog wat sollicitaties heb lopen, maar zoiets lijkt me eigenlijk best gaaf om te doen
  2. Oh gaaf hoor. Wat voor contact heb je? Vooral een beetje sparren over ideeŽn? Eigenlijk een veel interessanter proces dan het op het eerste oog lijkt zo'n nieuwe politieke partij.
  3. Vind het overigens ook wel leuk om de bedenker te vermelden hoor

Doe ik van de week wel even op m'n laptop.
  4. Ik heb de laatste tijd wat contact met Volt Amsterdam, dus die kans bestaat eigenlijk wel. Maar hangt er ook vanaf wat mijn andere opties zijn, ga denk ik liever als beleidsmedewerker aan de slag ofzo.
  5. Hmm geen idee haha, leek me gewoon wel relevante interessante info. Was meer een suggestie als het niet teveel werk/onhandig/onoverzichtelijk was.

Mss gewoon: Naam map (naam persoon die map aangedragen heeft#1/2/3/4) - (winnaar)
    Balkan (Kevin#1) - Yakovlev (geen idee wie die ronde gewonnen heeft maar als voorbeeld).
  6. Wordt het dan niet wat onoverzichtelijk allemaal?
  7. Ja die lijn inderdaad! Best tevreden over.
  8. Haha ja hemden strijken is echt kut. Traveller lijn of zo toch? Volgens mij zijn ze niet perfect, maar als je ze goed ophangt prima. Winter is altijd fijn als je een trui over je hemden draagt, dan hoef je ze niet te strijken haha.
  9. Denk dat ik daar inderdaad wel wat vrijheid in heb. Goede tip, thanks! Heb nu ook zo'n overhemd van SuitSupply die niet gestreken hoeft te worden, heel fijn want ik heb echt een schijthekel aan strijken.
  10. Aah nice, dan hoef je niet enkel blauwe en witte hemden en mogen ze dus ook wel wat gevarieerder qua stoffen, materialen en dergelijke? Zou overigens sowieso wat twill hemden aanraden, zijn zowel zakelijk als casual goed in te zetten, dragen fijn en zijn makkelijk strijken. Gewoon vanuit de wasmachine op een kleerhanger, bovenste knoop dicht, recht hangen en 80% klaar met strijken.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 209
Pagina 2 van 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste