Conversatie tussen Yakovlev en Harvey

27 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. Ja pro is idd overkill voor velen gok ik. Zelf vind ik iOS erg fijn en clean werken, maar denk dat het ook ligt aan waar je aan gewend bent. Voor het simpele werk, zal zo'n instap iPad wel gewoon volstaan gok ik. Je moet je bij Apple niet zo blind staren op specs op papier, aangezien iOS doorgaans veel minder RAM gebruikt voor dezelfde performance als Android bijvoorbeeld. Zou sowieso gewoon even naar de Apple store gaan om even met dat ding te klooien, zodat je een idee hebt hoe hij in de hand ligt, hoe vloeiend alles werkt en of iOS te doen is.
  2. Voor productiviteit lijkt mij de iPad Pro inderdaad geweldig. Hoewel, het werkt wel met een slimmed-down versie van Office365. Ben alleen een beetje bang dat het hele flinke overkill is naast mijn Surface Pro X.
    Ik denk toch dat ik aanvankelijk eens ga kijken voor de goedkoopste iPad, en mocht iPad OS mij een beetje bevallen, dan kunnen we wel natuurlijk verder kijken.
    Denk wel dat die Apple tablets op den duur de meeste laptops kunnen vervangen.
  3. Onze producten worden gebruikt (stalen herbruikbare containers) voor het vervoeren van onderdelen voor veel automerken en hun toeleverancies. Zelf ben ik bezig een project op te zetten voor de toelevering van onderdelen voor een BMW SUV in Zuid-Afrika.
  4. Welten
  5. Helaas 150+ voor een aantal dingen die ik nodig heb, en dan ben ik eigenlijk niet eens op de helft. Voor je hobby moet je het maar over hebben..
  6. Volgen mij 15-20€ voor de muts.
  7. Zeker sjiek, jammer dat al dat spul nog redelijk prijzig is.
Profielboodschappen 21 t/m 27 van 27
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123