Conversatie tussen chuchu en J-Roc

49 Profielboodschappen

1. Wageningen geboren, jezus wat een raakvlakken.

Zijn er nog meer 420'boys in deze forum? Soma iig.
  2. Ja man. Ben in Wageningen geboren. In Rotterdam gestuurd en woon nu in Amsterdam. Dus ik vind alles leuk
  3. Haha, nee man. Is van Trailer park boys. Kijk maar op Netflix, gaat over dope, drank en illegale praktijken op een trailer park. Hi-la-risch.

Woon in Rotterdam, soms ben ik nog in Wageningen maar dat is nu met Uni die online is niet echt the place to be zeg maar.

Jij dichtbij Amsterdam toch?
  4. Dacht dat je in de VS woonde ofzo. Sunnyville, toch?
  5. Alles in NL is dichtbij.
  6. Haha. Ze zag de planten vanwege de geur ook wel liever gaan dan blijven. Had zelf ook niet ingegrepen hoor. Zo graag wil ik ze nu ook weer niet. Enkel voor de fun.

Dat zou wel dik zijn. Maar jij woont niet echt in de buurt volgens mij
  7. Jezus, bizar. Zus was zeker te bang om in te grijpen?

Anyway, crave nu een VzF stoner meeting met leden.
  8. Was toen ik nog thuis woonde. 5 bij moeders en 5 bij vader

Gasten kwamen snachts gewoon met een karretje achter de wagen ze ff inladen. Mijn zus had ze gezien vanuit t slaapkamerraam.
  9. Sick, Dan Ben ik nog een noob. Maar serieus gestolen? Las dat wel eens online op forums maar dacht dat het nooit zo vaak zou voorkomen. Hoe de fuck ook 10 planten? Hoe groot is je tuin?
  10. Ja doe het al sinds 2007, destijds mee begonnen voor m'n profielwerkstuk . Ook geanalyseerd toen aan de uni in Wageningen. Was mooi.
    Maar eigenlijk altijd White widow gedaan. De eerste drie jaar hadden we stekjes van de growshop, dat was echt ideaal. Sindsdien uit zaad.
    Een keer een paarse omdat mijn ma dat mooi vond.

Heb het ook een keer verkocht aan de coffeeshop. Toen hielp iemand me die wat bekend was in dat wereldje. Had toen ook geen autoflower maar 10 normale. Het jaar erop waren de planten gestolen vlak voor oogst tijd. Dat was wel zuur. Sindsdien gewoon autoflowertjes voor eigen gebruik.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 49