Conversatie tussen chuchu en King_Eric

173 Profielboodschappen

Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Zeker. De buurt van Trois-Ponts, Stavelot, Malmedy en Spa is wielerwalhalla daar. Ik check sebiet wel eens voor een route.
  2. Ik zit in de buurt van Durbuy. Heb je een leuke route oid van iets van 80km ofzo?
  3. Aight no worries. Heeft ook geen bloedspoed, is eigenlijk helemaal niet belangrijk.

Vond de abstract ivm BBC artikel wel echt veel gematigder. Maar begreep geloof ik alleen de eerste en laatste zin, al zat daar wel de conclusie in besloten volgens mij.
  4. Ik heb de paper nog niet gelezen, ik check die wel eens dezer dagen. Momenteel iets teveel andere zaken af te werken.

Maar op basis van het abstract lijkt het wel iets veelbelovend ja. Al is het altijd nog afwachten of dergelijke zaken die lokaal werken bij een bepaald genotype ook elders zouden werken in andere populaties van dezelfde soort. Dat zal sowieso nog afwachten zijn.
  5. Nah, zal wel niet. De staten hebben nog veel macht daar voor dit soort beleid.
    Maar die kerel doet alleszins rare dingen. Draait om de twee dagen weer 180į. Ik kan me voorstellen dat experts allerhande er ondertussen horendol van worden.
  6. Als het Trump ligt mag ik je geloof nog afrekenen ook op 2 mio extra doden ipv 1 mio
  7. Dat scenario had enkel social distancing van elderly en risicopatiŽnten, niet van je hele maatschappij. Maar soit, laat ons de hele boel niet opnieuw oprakelen .

(Ik had het per ongeluk op mijn eigen profiel geplaatst)
  8. Dooohhh

(Neem aan dat ie die1 mio doden met 3 maanden Social dist. net zo onwaarschijnlijk vindt)

Het account krijgt er redelijk v langs trouwens in de replies
  9. Je bedoelt dat Musk ook alleen maar op de kop afgaat?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 173
Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste