Conversatie tussen tim10rooney en Bonevacia

11 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Zijn broertje kijk ik heel af en toe. Vind hem meestal niet leuk, behalve dat embarassing filmpje. En van die naam snap ik ook weinig.
  2. Vind zijn broertje Deji, ComedyShortsGamer (weet jij waar die naam op slaat trouwens?) de laatste tijd veel grappiger, hij heeft nog van die random filmpjes JJ is te geforceerd aan het schreeuwen enzo, niet leuk meer.
  3. Dat gevoel had ik ook bij die filmpjes. Zaten weinig leuke bij inderdaad. Deze was gelukkig wel weer geniaal.
  4. Is goed, ik haal ze van de TL af.

    Wat betreft KSI vond ik dat ook weer zijn beste filmpje sinds tijden Fucking geniaal, haha! Echt lange tijd alleen maar crap gemaakt. Te geforceerd, vond je niet?
  5. Ja
  6. Haha ik ben geabboneerd op die kerel, kijk alles meteen als het uitkomt. "What did you call me?", bedoel je?
  7. Ik heb nu 8,7 en koop dan morgen Vila voor 5,9. Daarna wil ik nog wel Bonera van je halen, maar daar spaar ik dan nog even voor.
  8. Dat mag. Dan koop ik hem gewoon voor die 5,9 waar die nu op staat. Je moet trouwens eens dat nieuwste filmpje van KSI kijken.
  9. Is prima. Moet ik hem van de TL halen, zodat je hem morgen zeker hebt?
  10. Ga uit van een herkansing. Klopt wat je zegt, begon kut en naderhand ging het iets beter. Heb Duits, Wiskunde en Nederlands wel (redelijk) goed gemaakt, dat zou mij dan aan de 5,5 regel moeten helpen. Als nu blijkt dat ik bijvoorbeeld Wiskunde opnieuw moet doen, ben ik denk ik de zak. Ben er niet zo'n ster in en had het nu voor een 6,5-7 gemaakt. Denk niet dat ik het nog eens haal. Nu dus echt met knikkende knieën het journaal van 6 uur afwachten
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 11
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste