Conversatie tussen RaulVilla en Jack

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. imgur.com
  2. Weet niet of je bericht hebt gekregen, maar jij bent.
  3. Moet hij volgens mij beiden kunnen. Ken hem niet echt, maar speelde echt met PSG op 16-jarige leeftijd. Zeker in de gaten houden.
  4. Ah oke. Belgie volgt dus Amerika. Hier pas in september dacht ik.
  5. Kinepolis Antwerpen. Is in België al uit.
  6. Ja ik heb even een paar gecheckt en het is prima te doen. Hmm ja dan snap ik dat je niet elke film in de bios wilt zien, dan zou ik ook alleen de grootste pakken. Wel een handige site, bedankt!
  7. Ja, voor mij goed genoeg. Je moet de titels natuurlijk wel een beetje uitkiezen, maar voor mij, met Kinepolis Antwerpen als dichtstbijzijnde grote bios, is het een mooie uitkomst om bepaalde titels te zien.
  8. Zijn attitude is fenomenaal en hij heeft een veelzijdige mimiek, waardoor hij altijd kan verrassen. Daarnaast rendeert hij gewoon goed in het type film dat ik graag zie, dus niet gek dat ik hem waardeer. Op een ander forum is m'n nickname overigens Ryan Gosling, dus dan weet je voldoende. Films komen op het lijstje, al heb ik de meesten al gezien inderdaad. Dan kan ik er weer even tegenaan, vind het heerlijk om, in een voetballoze periode vooral, even wat films te gaan kijken. Kom er de laatste tijd amper nog aan toe helaas.
  9. Radio is wel een leuke film, best mooi verhaal. Maar niks geweldigs verwachten. Coach Carter vast gezien, 7 pounds, The pursuit of happyness, What's eating Gilbert Grape, La vita e bella, Donnie Brasco(ook wel drama), City of god, Requiem for a dream ook vast allemaal? Haha best lastig zo op goede films komen.

    Maar ook echt zo'n fan van Gosling's werk dus? Ik moet Only god forgives nog zien, fantastische acteur hoor.
  10. Radio komt op de lijst. Dank. A Walk to Remember is me te moralistisch, ondanks de mooie Moore en het mooie sprookje niet echt een film die me helemaal kon raken. Blue Valentine is wederom een Gosling; gezien. En Everybody's Fine is wel een mooie DeNiro ja.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste