Conversatie tussen PanchoVilla en Laird

14 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Sterkte samen Laird.
  2. Tuurlijk zijn er die wel. Maar als n bedrijf in Nederland iets wil presenteren in het buitenland is het toch wel handig zaken doen. Vaak waren het ook stands die een soort van wereldtour maakten. Het zou wat anders zijn als je daar iets gaat bouwen wat eenmalig is. Dan zou ik het ook een Canadees bedrijf laten bouwen.
  3. Noem je meteen de reden van mijn ontslag. Dat zijn nogal namen die je hebt ontmoet tijdens dat werk, klinkt erg mooi. Wat ik me wel afvraag, hebben ze dan bijvoorbeeld in Canada geen bedrijf dat dit kan verzorgen? Geen idee hoe het in elkaar steekt.
  4. Super, stukken makkelijk zo. Ja ook buiten Europa idd, in Canada, silicon valley, kaapstad, Marokko. Fantastisch werk voor een vrijgezel. Als je n relatie hebt is het niks want je bent echt nooit thuis. En interessante mensen ontmoet, Sinatra, Pavarotti, Barry White, Tom Jones, Sammy Davis jr, Liza Mineli. Het maakte ook helemaal niet uit hoeveel uur je maakte, daarvoor was het te leuk.
  5. Klinkt goed, ook buiten Europa? Heb zelf voor navigatie systemen gewerkt, dan kwam ik ook op aardig wat plaatsjes, dan moest ik ook meteen de buurt verkennen. Pracht baan, helaas maar 1,5 jaar. Enkel opgezegd om mijn geluk in Mexico te beproeven.
    (Als het goed is heb ik het nu wel op de juiste manier aangepast, en moeten profielberichten nu mogelijk zijn?)
  6. Moest inderdaad een vraagteken achter. Lijkt me dat het een mooi baantje was!
  7. Situatie daar(hier)? Je bedoelt het drugs gebeuren? En waar in Mexico?
  8. Het was de hint en google die het hem deden helaas. Ik vroeg me nog af of dat werken in Port au prince vanuir je werk was of vanuit je behulpzaamheid, of beide. In elk geval een ervaring rijker (mooi leek me hier wat misplaatst gezien hetgeen eraaan vooraf ging).
  9. De "natte boot" heb ik niet gedaan. Was daar aan het eind van mijn trip en mijn budget was op. Maar die schitterende watervallen met overvliegende toekans gaf mij genoeg voeldoening. Brazilie wil ik ook nog terug, wil ook wel even in Rio de Janeiro wonen, vond ik een fantastische stad, niet? Dat vliegen begrijp ik wel, had er na 1,5 jaar elke maand minimaal 4 keer vliegen ook even genoeg van.
  10. Daar ben ik geweest Heb 3 maanden in Brazilie gezeten (en ook de Argentijnse kant bekeken).
    Argentine/ Chile/ Peru en Bolivia staan nog hoog op mijn verlangijstje.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste