Conversatie tussen DutchLiam en J-Roc

32 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Zeker lullig, vervelend al die onverwachte obstakels. Heb je op het moment wel werk?
  2. Ja, ik heb alles opzij gezet om daarheen te gaan, zelfs m'n vriendin. Beetje lullig als het dan opeens niet doorgaat. Maar heb gezegd dat ik alleen kom bij een flinke aanbetaling. Hou je sowieso wel op de hoogte.
  3. Ah balen zeg! Had het echt leuk gevonden om met een (semi) bekende te gaan duiken o.i.d.

Wel een bizar verhaal eigenlijk. Maar stel dus dat ze je wel nodig hebben, zou je dan nog steeds gaan met in je achterhoofd het idee dat ze wellicht niet betalen?
  4. Yo, het gaat van kwaad tot erger. Ik had een ticket voor 7 januari, krijg ik 6 januari te horen dat de duiker ontslagen is en er met een berg geld vandoor is gegaan. Wat mij niet verteld werd was dat hij al 2 maanden geen salaris had gehad en het daarom had meegenomen. Ondertussen zit de beste meneer weer thuis in Egypte en staat het project dus weer stil. M.a.w. ik ben daar nog lang en breed niet nodig. Ben ondertussen ook maar op andere banen aan het solliciteren want ik zie het ervan komen dat het helemaal niet meer doorgaat.

Goed nieuws overigens voor je. Je zit er straks nog eerder dan ik.
  5. Al in Mau?

Heb gesprek gehad met stagebureau daar. Ik kan nu geld overmaken en dan gaan ze een plekje voor mij zoeken. Moet ook nog even een herkansing doen voor een schrijfopdracht & wat kleine dingen voor school en dan heb ik groen licht. Hopelijk kan ik er ook heen.
  6. Komt voor elkaar! Hoelang ik er zit is nog een beetje onduidelijk.
  7. Begrijpelijk, feestdagen lekker vermijden.

Heb je enig idee hoe lang je daar moet zijn? En hou mij a.u.b. op de hoogte. Snuif cultuur, duik wat rond, eet wat gek voedsel. Dan mag jij mij dat allemaal even doorvertellen.

Mag, moet niet.
  8. Ja, m'n baas zet er nu wat druk achter. Ze hebben me nodig daar. Hij hikt alleen tegen de ticketprijs aan, dus wordt waarschijnlijk na de feestdagen.
  9. Lees ik dat goed, ga je al naar Mauritius?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 32
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste