Conversatie tussen Laird en King_Eric

30 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Kanjer.
  2. Nee, ik snap het. Ik reageer zo meteen ook wel in dat topic. Die discussie over die zondagsrust kun je nog à la limite in dat topic laten, maar dat over die azielzoekers nadien uiteraard niet. Het lijkt me duidelijk dat er geen politiek polariserende zaken in horen.
  3. Dank je. Was overigens niet aan jou gericht maar aan twee van je collegas die wel op de hoogte waren maar er niks aan doen. Geen halszaak maar vind dat zo jammer van de bedoeling van dat topic.
  4. Sorry, kantoorhumor. Mn collega's worden er gek van. Heb de vervelende neiging alles op te vangen en er n geintje van te maken.
  5. Het lijkt me n prima vent maar doodenge gedachtes. Ik zou mijn kind er niet aan blootstellen nee.
  6. Ik weet al precies wat ik wil (staat ergens in het tattoo topic, afgelopen winter ergens gepost denk ik) en waar (onderbeen). Ik ben er al een jaar of 10-15 over aan het nadenken om een tattoo te laten zetten, maar nu pas de knoop doorgehakt omdat ik eindelijk precies weet wat ik wil. Ik heb alleszins geen vrees dat ik er spijt van zal hebben.

    Ik had het dus eerder over het zetten van de tattoo zelf, en de nazorg etc. Maar ik vermoed dat ik die info daar ook wel zal meekrijgen. Ik vermoed dat de pijn van het zetten van een tattoo op het onderbeen ook wel zal meevallen tegenover bijvoorbeeld rug of ribben of zo.

    Dat van die verslaving had ik ook al gehoord, ja. Om eerlijk te zijn heb ik nog twee andere ideeën ook, voor nadien. In totaal zijn er dus drie thema's waar ik iets over zou willen laten zetten. Maar dat zie ik dan nog wel.
  7. Dat filmpje ken ik ja maar ik ga het met plezier nog eens kijken. Tip voor tattoo, heel lastig. Is zo persoonlijk he. Op welke plek laat je m zetten? Kies voor iets tijdloos sowieso en pas op, het is verslavend. Bekijk dus goed of de tattoo later nog makkelijk uit te breiden is. Als t n flinke tattoo is. Zorg dat je uitgerust bent en goed gegeten hebt vooraf.
  8. Trouwens, vorige week naar de tattoo shop geweest. Ik ga op 21 oktober mijn eerste laten zetten
    Enige tips?
  9. Hey Laird,

    Ik weet niet of je ooit van Christopher Hitchens hebt gehoord, maar ik denk dat je deze wel kan appreciëren:

    Eén van mijn atheïstische helden alleszins, neemt geen blad voor de mond en heeft overal direct een raak antwoord op. Dit is misschien nog wel het debat met zijn sterkste 'tegenstander' die ik tot nu toe heb gezien. Niet echt een gelovige tegenstander uiteraard (daar veegt ie de vloer mee aan gewoonlijk), maar een goeie advocaat van de duivel die een aantal interessante vragen stelt. Maar Hitchens reageert er schitterend op.

    Zijn boek (God is not Great: How religion poisons everything) is alleszins een aanrader.
  10. Dank je wel.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 30
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste