Conversatie tussen Respect2al en marcel013

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Nee heb alleen die twee die ik gepost heb prematch gebet. Verder wat livebetten vanmiddag.
  2. Ah, verder nog tips?
  3. Oh dan is ie inmiddels al gezakt Zullen wel meerderen er op ingezet hebben in de tussentijd. Had 'm vanmorgen vroeg geplaatst.
  4. Bij mij staat ie 2,43 op Unibet
  5. Meestal Unibet. Soms Betfair.
  6. Ik had Marcelo vorig jaar ook al en hij was toen nogal blessuregevoelig naar mijn idee. Maar dan wordt 't lastig om een deal te maken James moet ook nog maar de concurrentiestrijd winnen. Ancelotti zal wel wat gaan rouleren denk ik.
  7. Ja ik hou ook liever James dan, haha. Lucas speelt gewoon niet heel vaak dus blijft een risico. Kan zomaar loskomen dit jaar maarja alsnog...Real houdt volgens mij ook redelijk vaak de 0 en Marcelo had natuurlijk ook 9 assists en 2 goals vorig jaar. Filipe Luis 3 en 1.
  8. Hmmm. Nee heb liever Marcelo niet terug en wil wel heel graag James. Ik wil er ook wel een package deal van maken. Jij Filipe Luis en Lucas bijvoorbeeld. Ik James en Debuchy dan. Schat Filipe Luis beter in dan Debuchy (Chelsea houdt ook vaker de 0 geloof ik en heeft gewoon een beter team). Of Tosic voor een Chery bijvoorbeeld naast James en Lucas. Kijk maar of je wat interessants in mijn team ziet. Alleen Zabaleta, Hummels, Robben en Sturridge laat ik sowieso niet gaan. Rest is bespreekbaar
  9. Nope, helaas. Wel opvallend dat je twee keer zo snel op voorsprong kwam. Zouden denk ik wel leuke potjes zijn als die verschrikkelijke lags er niet waren.
  10. Nou dat speelde op momenten voor geen meter. Proberen het een andere keer wel weer. Toch nog mooi de dubbele cijfers gepakt
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste