Conversatie tussen DialSquare en LFCMokum

10 Profielboodschappen

  1. Naja, zwaar, klinkt erger dan het is. Ik ben gwoon heel druk bezig, al sinds November vorig jaar met studeren, eerst voor mijn eindexamens, en nu voor mijn geschiedenis essays hier haha. Beetje non-stop druk. Dus jouw humor was een fantastische break, echt waar.
  2. Haha sja, blij dat ik nog 'ns iets kan betekenen. Hoezo zware periode, klinkt niet best?
  3. Een gezond beetje trollen laat meestal zien hoe kinderachtig mensen zijn. Dus ik zou daar wel voor zijn.
  4. Haha, ik vind dat zo een rotstreek... Stel je voor als die zweden opeens zouden beweren dat Knud de Grote een zweed was...
  5. Weet ik, maar het leukste is dat dat kleine klotelandje toch op een gekke manier alle hedendaagse Grieken en indirect ook die heeeeeeeele oude beschaving ondermijnt.
  6. Alexander de Grote kwa, uit het Griekse Makedon. Het huidige Macedonie is een farce. Ze spreken een Slavische taal en gebruiken een ander alfabet
    Althans, dit heb ik van mijn Griekse vrienden.
  7. Macedonië is vet, zo simpel is het. Alexander de Grote als je voorvader hebben en dan zo'n zuurstokvlag, ik vind het humor.
  8. Tis nochtans niet de mijne..
  9. Dat zien we wel na de wedstrijd tegen portugal. Daarna jammergenoeg hopen dat Duitsland van Nederland wint want dan zijn wij zeker geplaatst. Als Nederland zou winnen en wij ook, zouden er 3 landen meedingen om de volgende ronde, wij moeten dan tegen Duitsland, dus heb ik toch liever dat Oranje verliest.
  10. Wat denk je, gaat Denemarken nu ook door?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10