Conversatie tussen *NERAZZURRI* en Gladde Chevin

30 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. Ja het is ook logisch en verklaarbaar. Maar als je puur naar de kwaliteiten van beide heren kijkt (zover dat objectief kan) is De Vrij echt veel verder.

    Maargoed, wellicht bij je volgende pick nog een optie
  2. Toch denk ik dat hij in Nederland snel als een net-niet speler wordt gezien, omdat men hem in Italië simpelweg uit het oog is verloren en zijn ontwikkeling niet heeft gezien. Natuurlijk leest men wel dat hij het goed doet, maar ik denk dat Skriniar eerder zo'n reputatie heeft omdat hij zich direct als een (verrassende) topspeler manifesteerde toen men hem leerde kennen.

    Ik kijk ook wat minder Serie A door de afwezigheid van Palermo en het afzwaaien van de gouden generatie, dus dat beeld van De Vrij als net-niet speler heb ik onbewust ook wel een beetje. Ondanks dat ik weet hoe goed hij het doet.
  3. Ja, die Bob snapt weinig van een heleboel natuurlijk, maar dat klopt. De Vrij is echt geweldig.
  4. Lol, Bob zei ook al dat ik voor hem had moeten gaan.
  5. Ik dacht al zoiets.
  6. Geen idee, moet je aan somagunner vragen
  7. Is ook wel waar. Ergens heb ik dat onbevangen leventje ook wel gemist, ik had voorheen altijd de leukste verhalen. Daar ben ik nu nog niet klaar voor ofzo, maar op den duur zal het single leven ook wel weer zijn voordelen hebben ja.
  8. Thanks man.
  9. Lang niet alles gezien maar leuke levendige stad. Leek erg Belgisch, wat ik positief bedoel. En gewoon leuk dat elk terras volzit in de stad.
  10. Tsja, een paar dagen niet op internet en je mist een hoop Hij is blijkbaar al een (paar) keer langsgeweest.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 30
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123