Conversatie tussen *NERAZZURRI* en Harvey

48 Profielboodschappen

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. We zijn niet eens fiscaal partner, wonen alleen op hetzelfde adres. Vermoed dus dat ze ons niet eens als relatie zouden erkennen.

    Maargoed, de zaken die gedekt worden zijn inderdaad niet zaken die ik in m’n hoofd had verder.
  2. Oh daar staat verbreken van relatie, ergens anders stond enkel als je getrouwd bent. Maar goed, verbreken van relatie zal in de polis wel iets meer gespecificeerd zijn denk ik. Zal daar goed naar kijken iig.
  3. Je kunt niet zomaar annuleren, je kunt enkel annuleren als je voldoet aan een van de voorwaarden:
    https://www.reisverzekering-direct.n...gsverzekering/

    Als je vader ziek is, je zelf niet weet wanneer je operatie is enz enz, dan zou ik hem boeken, maar anders, als één van die gevallen voorkomt en je thuis wil blijven, geef je amper nog om het financiële gedeelte me dunkt.
  4. Serieus? Oh, never mind dan
  5. Dat is toch allemaal niet gedekt, alleen verbroken relaties in geval van een huwelijk geloof ik. Annuleringsverzekering dekt veelal bij ziekte/overlijden van jezelf, reispartners of eerste/tweede graads familie. Verder is het vrij karig.
  6. Ik ga met de halve schoonfamilie, die kunnen nogal wispelturig zijn. Vulkaanuitbarstingen, aanslagen, verbroken relaties, wereldoorlogen. You name it. Het gaat een flinke klap geld kosten, dus dat wil ik liefst gedekt hebben.
  7. Steekje.
  8. Top.
  9. Ja, nachtmerries.
  10. Was meer op de inhammen gericht. Ik krijg ze ook, ik voel met je mee.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 48
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste