Conversatie tussen *NERAZZURRI* en Harvey

48 Profielboodschappen

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
  1. Aah dat weet ik niet, goeie vraag ja. Volgens mij zijn beide Spaans?
  2. Ja, ik zag ook al dat ze precies dezelfde opmaak van site hebben als bijvoorbeeld de Zara. Daar is het toch ook aan gelieerd?

    Afijn, mocht je nog wat tegenkomen, dan zie ik het wel voorbij komen in het topic. Thanks in ieder geval.
  3. Staat volgens mij in de kinderschoenen, wellicht als het aanslaat dat ze wat creatiever aan de slag gaan. De V-hals is idd vrij diep, ook echt iets om over iets anders te dragen. Ga vrijdag eens bij Massimo Dutti kijken, in feite blijft het een soort H&M ook al is het allemaal wel iets luxer van materiaal en iets mooier afgewerkt. Wel by far mijn favo textielwinkel die voor de massa produceert, al hebben ze gemiddeld wel een iets ander publiek volgens mij.
  4. Hmm, fijner is wel iets van mijn gading, alleen jammer dat ze maar één trui hebben en dat dat er ook nog een is met een vrij wijde v-hals. Wel een boeiend concept. Komt daar af en toe nog wat bij?

    Hemden draag ik heel weinig.
  5. Tja als je een specifiek kledingstuk zoekt, kun je mss wel weer slagen. Voor hemden bijv. Uomini.nl of Camizza.nl (beide hebben volgens mij bijna altijd wel oude collectie in de aanbieding). Voor wollen truien bijv. fijner.com.
  6. Ik was er al bang voor.
  7. Nee, John wilde even laten benadrukken dat Pierre inderdaad op een type Peter Crouch doelde.
  8. En mijn post om te bevestigen dat jouw keuze de juiste was
Profielboodschappen 41 t/m 48 van 48
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345