Conversatie tussen DMF en DonK

326 Profielboodschappen

Pagina 11 van 33 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
  1. Shit happens.
  2. Ok, doen we dan. Jammer maar helaas!
  3. Woensdag een nieuwe poging wagen? Moet wel fatsoenlijk speelbaar zijn inderdaad.
  4. Ben er definitief uitgetrapt. We kunnen nog ergens 9 holes proberen, maar ook nu redde ik de 9 holes niet dus vrees dat dat hetzelfde liedje wordt. Was sowieso behoorlijk laggy met meter-jumps...
  5. Heb een halfuurtje de tijd om nog te spelen, dus we kunnen wel ergens de front of back 9 doorlopen wat mij betreft. Als dat voor jou ook prima is kun je me uitnodigen.
  6. Zie dat je online bent met WGT. Tijd/zin in 1 potje?
  7. Heb me er nooit echt in verdiept. Misschien leuk om eens mee te pikken tijdens een Steamsale voor een prikkie of zo.
  8. The Golf Club is ook voor de console. Daar had ik al direct niet zo'n goed gevoel bij, aardig arcade achtig ook.
  9. Inderdaad, las al dat zij denken het realisme qua lijn van de bal te kunnen benaderen op basis van verzamelde data. Laatst was er ook zo'n golfgame die met aardig wat bombarie op Steam kwam. The Golf Club geloof ik. Maar dat is schijnbaar niet veel.
  10. Het mooie (maar ook een valkuil misschien) is dat die jongens van Perfect Parallel eigenlijk geen game-ontwikkelaars zijn, maar altijd software bouwden voor golfpro's, tv-programma's etc. t.b.v. analyse en dingen laten zien. Heeft qua realisme en ook hoe het eruit ziet dus wel aardig wat potentieel. Ga het zelf nu ook niet niet kopen, maar ben wel reuze benieuwd.
Profielboodschappen 101 t/m 110 van 326
Pagina 11 van 33 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste