Conversatie tussen DMF en DonK

326 Profielboodschappen

Pagina 3 van 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
  1. Speel jij WGT nog wel eens? Kijk nu The Open en dat komt dan allemaal best bekend voor
    Ik heb het overigens al maanden niet aangeraakt; grappig hoe dan ineens kan ontstaan.
  2. Gaat ''m voor mij vanavond helaas niet worden. Woensdag was jij afwezig geloof ik, dus zullen we volgende week maandag de degens weer proberen te kruisen?
  3. We zien het maandag wel weer! Komt vanzelf weer een ouderwets golfavondje aan.
  4. Nog onzeker, heb een meeting op werk maandagavond maar die is eventueel optioneel. Die woensdag erop een FIFA en CL avondje met een vriend gepland.
  5. Er is bij mij helaas wat tussen gekomen. Ga vanavond ff een Chromecast installeren bij een a-technische vriend. Volgende week maandag heb ik nog niets, jij?
  6. Vanavond staat nog? WGT staat wel even op een wat lager pitje bij mij, maar eens kijken hoe het gaat
  7. Inderdaad... Gelukkig ben ik de dag ervoor jarig dus handel ik alle familieperikelen in een keer af.
  8. Doe maar volgende week woensdag; maandag is Pasen, volgens mij is er wat met de familie gepland.
  9. Prima. Ik had ook alleen vandaag gekund. Volgende week maandag voorlopig even aanhouden?
  10. Golfen staat even op een laag pitje, heb helaas deze week geen tijd (jaarrekeningcontrole, extreem druk). Volgende week maar weer eens oppakken?
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 326
Pagina 3 van 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste