Conversatie tussen Yakovlev en Gladde Chevin

29 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. Yo! Misschien een ander seizoen man, ik ben nu op vakantie haha. Ga het echt niet in de gaten houden nu.
  2. Kevin, kom je er weer vanaf overmorgen ( of de dag erna) weer bij de OSM League?
  3. Ik was van plan om deze zomer een beginnerscursusje te doen! Maar voordat je op het vereiste niveau zit (doorgaans B1/B2) ben je wel een jaar of twee verder.
  4. De komende maanden vol inzetten op het Russisch, en je hebt daar sowieso wel een plekje!
  5. https://www.nato.int/cps/en/natolive/71157.htm

    Ik zag deze lijst staan. Maar misschien maak ik wel een kans bij een ander NAVO programma ofzo, zou inderdaad een zieke plek zijn om ervaring op te doen. Ik ga straks na werk mijn opties even op een rijtje zetten. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
  6. Niet? Volgens mij is het echt vrij ruim qua achtergrond. Mijn vader heeft regelmatig trainees van allerlei universiteiten (policy making) in zijn afdeling. Lijkt me een waanzinnige plek om te werken.
  7. Bedankt voor de tip

    Helaas niet de juiste studieachtergrond, maar ik kijk wel naar soortgelijke programma's. Europese instanties, bepaalde internationale missies etc, maar de vacatures zijn nu natuurlijk nogal schaars.
  8. topper!
  9. Jep, is al eens eerder gebleken in dergelijke discussies. Jammer wel.
Profielboodschappen 21 t/m 29 van 29
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123