Conversatie tussen DonK en Maradona10

22 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Lol, sturen elkaar reputatie op hetzelfde moment.
  2. Je voorspelling mbt NAC wordt al iets realistischer: howel geen topper was Amoah voor NAC natuurlijk een super aanvaller.
  3. Ik ga (ging) nog wel eens naar NAC... maar heb ze ook een heel zwaar seizoen voorspelt. Laatste is denk ik wel erg laag maar je weet maar nooit. De gevleugelde uitspraak 'als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen' zal nog wel eens van toepassing kunnen zijn/worden. Feyenoord 3e lijkt me ook wat optimistisch maar ik zal voor je duimen De mening over PSV delen we: die gun ik ook niet zoveel.
  4. Kennelijk ja Als je 'echt' koploper bent (m.a.w. de volledige speelronde is voorbij) kan ik het me nog wel voorstellen, maar nu had het gewoon puur te maken met het wedstrijd-tijdstip. Maargoed, maakt ook niet uit. Hup Holland hup, 1e plek!
  5. Haha meen je niet
  6. Ah! Goeie pick, die had ik totaal niet meer in beeld (wist niet dat hij nog voetbalde).
  7. Haha dus het is hem nog ook? Grappig... hij is ook wel door mijn gedachten gegaan; in zijn beste jaren een echte topper en cultheld met zijn hoofd
  8. Gatusso ofzo
  9. Ik moet ook nog 2 VM's maar ga denk ik eerst voor keeper en linksback. Vrees dat ik genoegen moet nemen met iets minder dan de top op die middenveld-posities Keuzes, keuzes....
  10. Die was al gekozen, maar ik ben het voor de rest met je eens. Maargoed, het kan altijd gekker (Vennegoor, de Vrij.... hilarisch bijna)
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 22
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste