Conversatie tussen Río en Gladde Chevin

86 Profielboodschappen

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
  1. Met een Arabisch uiterlijk gaat niemand naast je zitten in de bus, mag je niet of nauwelijks meedoen met sociale activiteiten (buitengesloten met voetbal, studentenresidentie), is het (vrijwel?) onmogelijk Hongaarse vrienden te maken, kijken mensen je regelmatig vies aan etc. Heb een goede vriend die daar woont en studeert.
    Vrij logisch natuurlijk als de president zoiets zegt: http://www.aljazeera.com/news/2015/0...064140564.html
    Had ergens anders gelezen dat 80% van de Hongaren geen Arabier als buur wil en 60% geen zwarte maar ik kan dat niet terugvinden.

    Raar volk. Lachen onder elkaar ook voor geen meter. Zelfmoordratio extreem hoog. Maar als autochtoon met veel Erasmus-vrienden zul je je echt wel vermaken hoor, zeker als je een beetje drinkt. Maar ik vind de lokale cultuur wel behoorlijk ziek momenteel, Servie beviel me veel beter.
  2. Ja klopt, autochtone Nederlander. Vertel?
  3. Beetje rare vraag misschien maar jij bent autochtoon, behoorlijk wit en geen moslim toch?
    Hoor namelijk nogal rare verhalen uit Hongarije wat dat betreft, ook uit eerste hand...
  4. Hahaha ja sowieso, al was het vooral gemak. Bizar dat ik niet eens eerder zoiets heb geprobeerd, maar constant dezelfde dingen maakte...
  5. Op zich wel logisch om iets niet leuk te vinden als het je niet lukt en dan opeens wel leuk te vinden als je het wel kunt.
  6. Ah oke, vandaar. Dat verklaart wel het één en ander
Profielboodschappen 81 t/m 86 van 86
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789