Conversatie tussen RaulVilla en chuchu

18 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Je hebt helemaal gelijk, het draften is ook het leukste. Ik focus iets teveel op kwaliteit terwijl er uiteindelijk toch gestemd wordt volgens vage criteria. Dan moet je volgende pick een bepaalde Argentijn in het maagdelijk wit worden..
  2. Asante sana!
  3. Geweldig. Ik zou het je niet nadoen. Econometrie hmm, had ik niet verwacht. Nog succes daar!
  4. Ja die wonen om de hoek, dat vind-ie wel prima. Hij vind zichzelf ook een slechte pa en ze beter af bij moeders enzo...

    Verder raak je de spijker aardig op z'n kop.
  5. Inderdaad. Heeft ook geen vrouw, en geen kinderen die bij hem wonen. Weet überhaupt niet of hij ze vaak ziet. Heb alleen even het begin gekeken, maar ik heb al een indruk hoe hij leeft. Het lijkt zo chill zoveel vrijheid en zo weinig verplichtingen, maar dan krijg je weer verveling, eenzaamheid en een nutteloos gevoel. Ik werd zelf gek toen ik geen afstudeerstage kon vinden en een half jaar vertraging had. Het begin is leuk maar het verveelt snel.
  6. Kreeg dat ook vooral toen ze een Profiel aan hem gewijd hadden

    Dat je voor je 20e zit te gamen terwijl je pa buiten je Porsche staat te wassen... Hij heeft nooit iets gehad om voor te leven.
  7. Haha ja Simba is wel een baasje.
  8. Vind je Simba niet leuk?
  9. Jammer genoeg niet. Had hem de laatste tijd sowieso vaak gehoord omdat-ie ook in die weergaloze track van Nutini zit. Kon hem bijna meepraten.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 18
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste