Conversatie tussen SpazioInter en Pizzakoerier

115 Profielboodschappen

Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
  1. Lo so amico. Lo so.

    Ieuw, club inruilen is een teken van lafheid, vind ik. Roma is goor, maar Barca is nog goorder. Dan supporter ik liever een club uit het prachtige Rome dan aanstellers uit Catalonie Ja ik ken ook niet veel Interisti hoor, hier overheerst Juve en Milan.. Dan komen pas Inter en Roma en nog een beetje Napoli
  2. Ma che brutto amico. Eigenlijk, heb ik hetzelfde. Mijn broer was ooit hardcore Romanista, maar heeft die club ingeruild voor Barcelona (buiten dat ik inruilen heel goor vind, vind ik Barcelona goorder dan alle clubs ter wereld). Mijn neef en tante zijn Juventini Maar goed, die snappen er vrij weinig van. Ik ken ook eigenlijk geen andere Interista in Nederland
  3. Ik ben gedoemd PK, gedoemd ! Was wel heerlijk om die Romanisti uit te lachen toen wij de treble wonnen en zij naast alle prijzen liepen.

    Nog erger : Mijn familieleden zijn allemaal voor Juventus of Milan. Zit ik daar eenzaam als Interista tussen die oelewappers zonder voetbalverstand ( feit dat ze voor Milan en Juve zijn geeft aan wat een laag niveau ze hebben que voetbal )
  4. Spanjolen zijn hoerenlopers.
  5. Ik gun daar ook niemand iets. En vooral die irritante Barca mannetjes. Bah. Afval is dat. Fuck Shakira jho. Is lekker maar kan niet zingen en ze is samen met fucking Pique. Dat zegt al genoeg.
  6. Er is werkelijk waar geen ene speler waar ik ook maar een beetje sympathie voor heb. Shakira is ook maar een Spanjolenhoer!
  7. Deel die eerste plaats maar met mij. Haat die ploeg echt kapot. Stel arrogante pisvlekken. Hoe meer ze verliezen, hoe beter.
  8. De grootste op het forum. Ik háááát Spanje als het om voetbal gaat.
  9. Ook zo'n Spanje hater? Mooi, heel mooi.
  10. Ik vind ze alle 3 ontzettend veel potentie hebben. En ondanks ik een fanboy van Icardi ben ( zie mijn profielafbeelding ) vind ik Kovacic het meest hebben. Die jongen is zoooooo goed. Maar die andere 2 ook. Icardi is natuurlijk ook een monster die zowel scoort binnen als buiten het veld, if you know what I mean.

    Juan is ook een baas.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 115
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste