Conversatie tussen Rotjoch en Momus

10 Profielboodschappen

  1. Man man, jij woont gewoon in een vakantie-ademend dorp. Was zondag op het strand van Katwijk en reed door Sassenheim terug, maar had het idee op vakantie te zijn met die leuke trekvaart en vakantie-aandoenende woningen!
  2. Dank je, komt helemaal goed
  3. Van elke ervaring leer je bij! Ik wilde altijd kinderen voor mijn 30ste en anders niet, heb het net niet gered, maar goed, je hebt niet alles in de hand in het leven. Geniet ervan in ieder geval!
  4. Inderdaad een ander jaar als vorig jaar gelukkig. Behoorlijk wat moeten verdelen inderdaad, en had ik het huis maar alleen. Maar goed, het is een wijze les geweest. Heb weer een eigen appartementje, woon met veel plezier in het centrum van het altijd zonnige Sassenheim
    Heb inmiddels weer een nieuw vriendinnetje, maar doe het wat dat betreft een stuk rustiger aan als destijds.
  5. Dank. Voor jou een wat ander jaar toch? Veel moeten verdelen?
    Heb het ook meegemaakt, samenwonen en als snel weer uit elkaar. Ik was gelukkig zo slim geweest het huis volledig zelf te kopen...
  6. Inderdaad een hectisch jaar. Maar ook een mooi jaar lijkt me. Succes met alles!
  7. Vrijdag gaan we over, deze week zoveel mogelijk puntjes op de i zetten. Als we erin zitten, wacht de volgende klus; de babykamer. Hectisch jaar wat dat betreft...


  8. Gelukkig maar! En een gezond kind is het aller belangrijkste, dat blijkt ook wel uit de discussies die we voeren op het moment. Met de verhuizing alles goed?
  9. Nee, ik wenste niets. Ik had en heb geen enkele voorkeur. Als ze maar op haar moeder lijkt, dan komt het vast goed...
  10. Gelukkig maar Je wenste een zoon begrijp ik? Al neem ik aan dat je ook met een dochter prima kunt leven
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10