Conversatie tussen DanielAlves en X

46 Profielboodschappen

  1. Nogmaals ik bos hele tanks. Had een hele voorraad liggen in m'n box op een gegeven moment. Denk je dat ik op een avond 4 ballonen doe of zo? Nee bro, 4kg. Soms met een chick, soms met gasten, maar liefst doe ik met een rustig iemand (nifffotj vn me bijvoorbeeld). Allebei in je eigen wereld. Ik kan het niet beschrijven bro skott. Shit is slecht voor je, maar heb wel dingen gezien door dat haha.

    Nu weer terug nr dagelijks shisha want die ballonnen zijn schade.
  2. Maar hoe dan, hoe kan je na die paar sec trans nog zweverig zijn. Ik was met koningsdag gretig op die dingen, maar ga t niet meer doen, misschien keertje nog als ik gedronken heb, maar zie t wel verboden worden binnenkort.
  3. Bedoel ballonnen neefie. Wel nu al een tijdje geen ballon aangeraakt, maar hoe ik op die shit kan spacen is echt niet normaal. Blijf gewoon rustig en helder(is wat je dus denkt) maar tegelijkertijd ben k in Jupiter. Dan moet je goeie pokoes draaien dus voor de vibe. Dus so nr Henkie. Alleen maar goeie pokkoes uitgebracht laatste tijd.
  4. Wat rook je eigenlijk? Ik heb in juni voor het eerst geblowd in m'n leven, was alleen al aardig ingedronken. Vond hasj wel relaxed, alleen kon amper functioneren we gingen poolen ofzo en ik raakte echt niks. Daarna had iemand een veel te sterke joint gedraaid met alleen wiet, ik en iemand anders namen die gelijk allebei bad. Ging op bed liggen, alles draaide en gelijk kotsen, naast wc in slaapgevallen. Was echt te ver heen al door de alcohol en hasj.
  5. Vooral als je space bent. Pff.
  6. Kleine jongen dunne jasje ofzo is de hype rondom Henkie T hè.
  7. Silicone wel een enge van de nieuwe album van Nis.
  8. Klopt vond ik ook altijd. Maar je gaat 'm beseffen, z'n pokoes pakken me allemaal.
  9. Vind zn stem/articulatie kut man.
  10. Yes, frero.

    Weet je wie je moet pompen? Henkie T. Goeie artiest.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 46