Conversatie tussen Harvey en Bonevacia

72 Profielboodschappen

Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Komt goed, krijg ze als het goed is morgen binnen!
  2. Nice in dat geval laat ff weten hoe ze bevallen.
  3. Truengines komen inderdaad overal wel als een van de betere, zo niet de beste naar boven. Heb ze me gewoon al besteld en kreeg er een maand Amazon Prime bij. Ik hou Black Friday gewoon in de gaten en als ze echt erg veel goedkoper zijn ergens stuur ik ze gewoon terug en bestel ik ze opnieuw. Terugsturen kan tot eind januari
  4. Wat YT video's gekeken en daar kwamen ze goed naar voren en ze zien er niet belachelijk uit. Schijnen niet echt een zwakte te hebben, degelijk geluid, goede batterijduur, niet lelijk en noise cancelling voor microfoon tijdens bellen (dus niet voor muziek). Gewoon anders een of andere douchebag op YT opzoeken die top 5 ear buds under 50 opsomt, dan heb je wel een idee wat je wil wss, zo zonder ervaringen van anderen.
  5. Haha thanks, is eigenlijk wel een goeie. Niet aan gedacht zelf. Waarom ga je voor de Truengine? Even te lui om er zelf helemaal in te verdiepen, maar wat is jouw overweging? Waar zijn ze het beste in en waar schort het aan?
  6. Wacht heel gierig af voor Black Friday omdat ik nog wat andere dingen wilde bestellen van Amazon, maar ga wss Soundpeats Truengine 3 se bestellen en dan wellicht de Xiaomi dingen van 20 euro voor als de batterij leeg is als back-up.
  7. Aah duidelijk ja. Hopen dat je het lang kunt uitstellen en hopen op een wonder in de medische wereld met AI bijvoorbeeld.
  8. Nee, op de lange termijn zal ik hoe dan ook aan die medicatie moeten. Maar wat 'de lange termijn' is, geen idee. Dat kan 5 jaar zijn, dat kan ook 25 jaar zijn. Zolang mijn bloedwaardes (aantal bloedplaatjes, witte en rode bloedcellen) binnen de boundaries blijven kan ik gewoon doorgaan op bloedverdunners. Zodra die zich ongecontroleerd gaan delen, en er ontstaat een overschot aan één van die 3, dan moet ik aan de medicatie. Na lang gebruik kan dat medicijn wel echt schadelijk worden. Zo lang mogelijk uitstellen dus...
  9. Kan het ook zijn dat je door goede medicatie nooit echt heftige effecten gaat merken/waardoor het minder levensbedreigend wordt (ook icm ontwikkelingen in de medische zorg enz)? In ieder geval goed om te horen dat het goed gaat.
  10. Gaat prima nu eigenlijk. Heb een second opinion gehad in Rotterdam en dat heeft de situatie wel doen relativeren in mijn hoofd. Ook doe ik het momenteel heel goed op alleen bloedverdunners dus verdere medicatie heb ik in overleg met de dokter nog op de lange baan kunnen schuiven.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 72
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste