Conversatie tussen Respect2al en Gladde Chevin

36 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Hehe doe ik ook wel eens inderdaad, hou wel van dat soort filmpjes. Ga 'm zo eens checken!
  2. Kende hem ook niet voor jouw video, maar kijk altijd of iemand nog meer heeft gemaakt als ik iets tof vind, en toen vond ik dat. Hou altijd wel van slimme korte video's die verrassen.
  3. Na Arsenal even doen! Kende hem niet, zag het via CJP op Facebook.
  4. Zeker weten!
  5. Ah oke, tof man. Gaaf om te doen.
  6. Thanks! Hebben nu ook net besloten om deze week ff langs de winkel van treinreiswinkel.nl te gaan
  7. We waren met zn vijftienen ofzo dus een plek vinden was al lastig zat. Ja typhoon was vet geweest, wilde daar zelf ook liever heen. Maar vind het ook wel belangrijk om met m'n vrienden te zijn.
  8. O waarom voor 2 gegaan dan? Haha de schade de volgende dag was er ook wel. Volgens mij wilden ze het dit jaar echt graag voorkomen. Maar dat lukte niet echt.

    Dan Croll vond ik wel prima, maar hij heeft wel slappe teksten en zingt met extreem weinig emotie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld The National. Flume had ik ook wel willen zien. Maarja ik ben fan van Milky Chance. Vond hem ook echt genieten hoor. Geen woord gezegd zo ongeveer, maar zorgde voor een lekkere sfeer. Beetje zomerse muziek om het koude weer te verbloemen. Typhoon schijnt echt een zieke show te hebben neer gezet. Kende die hele vent niet eens joh, had hem nu eigenlijk wel willen zien. Op 3voor12 hebben ze ook een top 50 met beste optredens. Die al gezien?
  9. Klinkt goed! Stond zelf op camping 2, vlak voor de 24 uurs tent maar dat was eigenlijk alleen maar mooi. Ben dit jaar overigens wel voor het wc concert gegaan. Met een tentstok op een prullenbak rammen, ik heb mijn roeping gevonden denk ik.

    Begon zelf ook bij Dan Croll, was goed man! Was de enige van onze groep die al naar hem luisterde maar de rest vond het ook vet. Vance Joy was natuurlijk ook goed maar een beetje langdradig bij vlagen. Kan ook komen omdat ik hem een half jaartje terug al live heb gezien in Paradiso. Stukje Kaiser Chiefs gecheckt vanaf de heuvel en toen door naar Mando Diao. Was wel lachen, vooral Dance With Somebody. Maar heel speciaal was dat verder niet ofzo, had er meer van verwacht. En toen dus FLUME. Jezus. Flume. Tering. Wat was dat vet zeg, zoals verwacht. Stond helemaal vooraan te fangirlen en de laatste 20 minuten was echt één groot feest. Echt heel vet. Disclosure was ook cool maar wat minder mijn ding. M'n vrienden stonden daar wel met een kletsnatte navel van opwinding. Die nacht ben ik vooral in de India geweest bij Duke Dumont enzo.

    Begon zaterdag bij Hoffmaestro waar ik met moeite 3 vrienden mee kon krijgen. En wat was dat leuk zeg, moet je maar eens terugkijken. Stel gekken zijn dat haha. Boy & Bear was wel goed maar een beetje saai, heb dat buiten zittend gekeken. Selah Sue viel ook tegen, mede door het makke publiek in de Alpha. XXYYXX was dan weer wél vet. Goede set zette hij neer in de X-Ray. Chet Faker heel goed. Tijdens The National en Stromae ben ik naar Gesaffelstein gegaan. Stiekem schaam ik me daar voor want The National is natuurlijk veel beter. Maar het was echt heel hard. Keek 's nachts best wel uit naar 90's hiphop maar daar was amper echte hiphop te horen, dus naar Kill All Hipsters geweest wat dan weer wel vet was.

    Zondag wakker geworden bij Snoop om vervolgens facking hard te gaan bij Die Antwoord. Dat was echt leuker dan dat ik had verwacht. Miste wel Panama daardoor.... Blaudzun was goed maar ook wat saai door het Alpha publiek. Skrillex was kut en leuk tegelijkertijd. Was liever naar Typhoon gegaan maar vermaakte me daar wel. Gelukkig ben ik niet epileptisch. QOTSA ook wel goed natuurlijk. De laatste nacht was echt hard met Slohmo, Cashmere Cat en Rustie.

    Oke daar ben ik dus geweest. Best vet! Ik zal je ongetwijfeld hebben gezien ja haha.
  10. Haha bij ons werd niemand gecontroleerd. Ging allemaal erg soepel. Prima plek op camping 3. Heb je waarschijnlijk wel gezien, stond echt bij de ingang dus beetje mensen bekeken. Ga er maar vanuit dat ik zo wat iedereen gezien heb haha. Paar gave shows gezien. Vooral the National vond ik echt super vet. Stond daardoor wel buiten bij Stromae, wat was die druk zeg, maarja nog wel wat van kunnen mee pikken. Verder Dan Croll, Milky Chance, stukje Snoop, stukje QOTSA, Disclosure, Boy & Bear, Josef Salvat (die was goed man, op Charlie stond ie) en nog wat dingen gezien. Avondprogramma meestal gewoon in de Bravo geweest. Paar toffe dingen stonden daar. Jij ook naar je zin gehad? Ik moest meteen door naar mijn introweek, waar ik nu nog ben. Ik was echt kapot man haha..
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 36
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste