Conversatie tussen PlayaBanboy en Jack

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ok. Tennis is wel lachen hoor en DMF enzo hebben vaak hele goede tips.
  2. Zelden. Te weinig verstand van en de quoteringen zijn niet interessant genoeg naar mijn mening. Speelde wel eens +9,5 games per set bijvoorbeeld, maar als je de 'eerst serveren'-loting dan tegen hebt is het bij één break al 6-3 en kun je fluiten naar je centen. Ik houd het dus bij NBA en voetbal, dat levert me het meeste rendement op ook. En darts, maar dat is niet zo vaak.
  3. Ah ok. Komt goed!

    (hoop ik)
  4. Zie mijn screenshot van unibet, ik heb er 11 nodig
  5. Ja, zijn zeker grote belemmeringen. Beter schaft de FA die debiele maatregelen eens af, want dit is gewoon funest voor het Engelse voetbal.
  6. Haha ja zou heel mooi zijn, maar tot nog toe gaat het dra-ma-tisch.
  7. Nee, hehe, was meer wishfull thinking. Heb hem op +2,5 staan, zou mooi zijn als Antalya met 2-1 wint ofzo
  8. Oké, dat dacht ik omdat je altijd over Foor en Vadocz enzo bezig was. Vandaar.
  9. Haha, serieus? Ik dacht dat je altijd voor NEC was man. Goede troll in dat geval.
  10. Eens hoor. Tijdens Feyenoord post ik alleen in de rust en op het einde, op andere tijdstippen is mijn laptop niet veilig, omdat ik dan een berg frustraties en spanning heb waar je niet goed van wordt, hahaha.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste