Conversatie tussen Miln en Bonevacia

40 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. No man, bachelor op de UM. Daar heet dat ook gewoon de bachelorfase en krijg je een diploma Dus ik blijf wel op dezelfde universiteit, alleen ga ik wel aan mijn master beginnen.
  2. Oh lol dan had ik je verkeerd begrepen. Dacht dat je nu een HBO bachelor had en daar een master achteraan wilde plakken.
  3. No man, ben er niet bekend mee verder. Heb ook geen HBO gedaan verder. Maar dat gaat je zeker lukken! Heel veel succes man.
  4. Ja dat snap ik haha. Maar voor sommige masters is het niet mogelijk om direct via HBO door te stromen. Dan moet je eerst een pre-master programma volgen om aan te tonen dat jij de capaciteiten hebt om de master succesvol af te ronden. Is meestal een half jaar of een jaar. Maar als ik dat zo hoor heb jij dat dus niet
  5. premaster? Ehmm... gewoon 3 jaar bachelor ( die ik, zoals het nu uitziet, komende maand ga afronden en dan heb ik een diploma) en vanaf september gewoon beginnen aan master.
  6. Moet je een premaster doen? Die heb ik wel, dus ben sowieso al 1,5-2 jaar bezig, mocht ik toegelaten worden natuurlijk haha.
  7. Vind ik zelf ook eigenlijk. Misschien dat ik 2 jaar over mijn master ga doen en part-time ergens ga werken of zo. Zie het nog niet zo zitten om over een jaar al full-time aan de bak te gaan eigenlijk
  8. Thanks man, jij ook! Niet verkeerd om met je 21e aan een master te beginnen. In ieder geval veel te jong om al te beginnen met werken haha
  9. Hahaha ja mooi gevonden
  10. Dankjewel voor de felicitatie man!
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 40
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste