Conversatie tussen Tredici en Río

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Hey! Hoe gaat het met je? Niet echt VZF'er meer of wel?
  2. Oké. Dit klinkt nogal moederlijk, maar ik hoop met je mee dat je nog wat beter zult gaan, en zeg het gerust als je denkt dat ik op de een of andere manier kan steunen of iets kwijt wilt. Succes in ieder geval.
  3. Wel beter dan eerst, maar een beetje grijs nog steeds. Meh, kon slechter..
  4. Gaat het wel goed met je eigenlijk?
  5. Ja, ik vond het bij nader inzien niet zo'n heel geslaagd idee om mijn halve levensverhaal aan de hele wereld kenbaar te maken.

    Dank je wel in ieder geval, hopelijk ga jij ook vrolijk verder met progressie boeken!
  6. Hey, heb je je bericht aangepast?

    Heb het wel gelezen en ik wens je veel succes toe in Frankrijk, ik hoop ook met je mee.
  7. 'Niet zo gek veel' is dat ik ongeveer om de week met vrienden afspreek en om de andere week familie zie.

    Goed om te lezen dat jij inderdaad de stijgende lijn te pakken hebt, alsnog bent gaan studeren, sporten, opener bent geworden én weer wilt leven. Dat is nogal wat moois in een jaar tijd! Hoop op nog meer verbetering is er dan in ieder geval wel.
  8. Zeker, maar wat drama is altijd wel lachen hehe.

    Ah mooi. Ik blijf je motivatie en discipline bewonderenswaardig vinden. Had ik dat ook maar. Wat is niet zo gek veel ondernemen in jouw optiek? Kan begrijpen dat een bepaalde mate van afzondering aanlokkelijk is, maar sociale contacten zijn toch wel belangrijk. Of maak ik me nu teveel zorgen om jou?

    Tja, op de rit. Vergeleken met een jaar eerder, zeker. Studie gaat goed, ben opener geworden en onlangs ook begonnen met fitnessen. Echter merk ik wel dat ik me behoorlijk leeg voel en maar wat zit rond de dolen. Ik loop nog wel bij een psych en werk er ook aan om dat te verbeteren. Lijkt me wel fijn als ik de komende jaren op onze mooie planeet blijf meehobbelen.
  9. Ja, maar polemiek hier gaat toch vooral nergens om en daar schijn je ook naar op zoek te zijn.

    Goed om te lezen.

    Met mij gaat het prima. De studie is nogal druk (toch weer een extra vak gekozen, ik leer nu ook Italiaans), maar blijft boeien. Buiten dat en buiten de vakanties (afgelopen keer naar het schitterende Marokko geweest, maar dat had je al wel gelezen denk ik) onderneem ik niet zo gek veel, maar dat heb ik ook nooit gedaan en bevalt prima. Heb jij jezelf inderdaad ook weer een beetje op de rit?
  10. Strijd inderdaad, maar geen zinloze strijd hè. Vrijheid is één van de weinige zinnige dingen om voor te strijden dus mijn uitspraak in het topic staat nog steeds.

    En dat tweede, ja, ik kan ook daarvan genieten hoor. Vind het beide gewoon mooi. Zo kan ik uren naar een foto van een mooie berg, stad of zee staren en ben ik van plan om veel meer van de wereld te zien. Lloro, niet teveel zorgen maken.

    Hoe gaat het met jou trouwens? Qua studie wel goed heb ik vernomen. En daarbuiten?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste