Conversatie tussen Harvey en *NERAZZURRI*

48 Profielboodschappen

  1. De booskijkfrons is er al ja.
  2. Wat voor een houding?
  3. Ja oke begrijp je wel. Mss dat ik me ook vooral eraan stoor omdat ze al voldoende kritiek (terecht) krijgen, maar men wel heel erg vaak de ander overslaat of idealiseert. Vind het wat flauw, goedkoop en onvolledig worden + vermoeiend omdat elk weldenkend mens ook wel snapt wat voor debiele dingen er gebeuren. Daarnaast is er ook een enorme onderschatting aan belangen, externe druk en lobbyisten, waardoor genoeg kritiek ook voorbarig of overdreven is. Zelfde heb ik bij de PVV, snap niet dat mensen het zoveel hebben over iets waar je gewoon om zou moeten lachen en wat je zou moeten relativeren. Worden ook door de haters zo onnodig groot gemaakt.
  4. Nee, vind ik niet ongepast. De VVD is bij uitstek een partij die alles probeert te economiseren en door concurrentie wil laten bloeien. Dat de rest van de partijen in de slipstream van de VVD meegaat wil niet zeggen dat het niet eerst en vooral typisch VVD is, natuurlijk.
  5. Hij kan toch ook in de buurt zijn en nog niet bij de ka'aba of zelfs in Mekka...
  6. Dank. Ik ben Peace aan het downloaden voor m'n iPad. M'n iPhoontje is te oud voor dat spul, helaas.
  7. Oh ja.
  8. Haha ja gedaan toen iemand me snob noemde. Is al de 2e keer dat hij er iets over zegt, echt alsof ik het serieus meen ook steeds
  9. Holy shit, ik wist niet eens dat jij dat als ondertitel had
  10. Oh zo. Nee.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 48