Conversatie tussen LostWords en Gladde Chevin

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Haha thanks man, fijn om te horen en zeker insgelijks. Maar was even bang dat ik wat schijnheilig overkwam lol.
  2. Nee, heb je volgens mij vaker in rep-berichten ook geroemd om je karakter voor zover dat te beoordelen is (of echt is) op dit forum. Ook met de term good guy, dacht ik. Ik vind je reacties top. Zelfs wanneer ik het niet met je eens ben. En dit was weer een mooie post waarin je jezelf openstelt voor nieuwe ideeen zonder je eigen gedrag maar panisch te verdedigen en daardoor jezelf te beperken. Dat is niet zo makkelijk als het lijkt.
  3. Bedoel je dat cynisch of niet?
  4. Van maat 44 blijf je af, verdomme.
  5. Haha, die zijn nice! Ik wil(de) ze ook al een tijdje!
  6. Dat weet ik nog wel ja, waren mooie dingen. Zijn ook niet echt schoenen waar je op kan haten om eerlijk te zijn. Ik dacht aan deze maar ik betwijfel of die beschikbaar gaat zijn:

     


  7. Hahaha Nee, man. Toen ik ze plaatste vonden de meesten het wel nice. Moet wel zeggen dat die van mij natuurlijk zwart-wit waren dus wel redelijk safe.
  8. Ah oke. Ik hou daar niet zo van want het assortiment is altijd zo beperkt in de winkels. Maar ik zal even kijken waar ik ze kan krijgen in Amsterdam, loop ik van de week even naar binnen. Thanks voor de tips in ieder geval! Ik hoop ze te hebben over een weekje. Dan zal ik een foto plaatsen in het kleding topic waar alle conservatievelingen zullen haten en jij dan kan zeggen "kijk, die heeft smaak". En dan geef ik jou credits. Vet veel zin in.
  9. Oh, ik zou ze eigenlijk aanraden in de winkel te halen man. Ik heb ook echt een maat of anderhalf kleiner dan normaal moeten nemen uiteindelijk.
  10. Mooi man, klinkt best goed. Thanks voor de uitgebreide 5 sterren review, ik ga denk ik een paar bestellen van de week. Ze vallen een maatje groter hè? Wel balen dat degene die ik wil uitverkocht zijn in mijn maat.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste