Conversatie tussen Pazza-Inter en Yakovlev

24 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Gek eigenlijk hè, Rechts = Conservatisme = Natuurbehoud
  2. Eerste 3 waren te doen, laatste waren gokken. Eigenlijk ken ik alleen Maastricht e.o. en het Heuvelland (Valkenburg, Epen, Gulpen, Vaals) goed. Andere Limburgse steden kwam ik eigenlijk nooit.
  3. Probeer deze eens, Zuid-Limburg (tot aan Echt / Koningsbosch), No Move.

    Dit was echt een heftig rondje bij ons op kantoor om de 25.000 punten te halen.

    https://www.geoguessr.com/challenge/cnIUn67mlU31ZPyI
  4. je bent zelf een spoiler
  5. Vanochtend zat ik al in de regen op de fiets, maar ik zal ook absoluut ook de trein blijven pakken. Ik werk in de Colonel, dus het hoge gebouw direct naast het station. Qua tijd scheelt het een kwartier (ik moet immers ook naar het station in Sittard fietsen), dus ik vind het wel allemaal te overzien. Zolang ik eigenlijk maar nooit de auto pak.

    Ja, bedrijven en de overheid zouden het echt zo veel mogelijk stimuleren (wat veel plekken nog onvoldoende doen), maar daarnaast moet men ook nog flink in de infrastructuur investeren. Heb het idee dat we hier in Limburg zeker ten opzichte van Utrecht flink achterlopen. Maar alsnog, geef mensen de mogelijkheden en ze doen het.
  6. Lekker man. Ben je van plan het ook met slecht weer te doen? En is het sneller dan Sittard-Maastricht per trein? Ligt er natuurlijk een beetje aan waar in Maastricht je bedrijf zit.
    Hoop echt dat bedrijven duurzame vormen van mobiliteit meer gaan stimuleren. Mijn vorige werkgever was een duurzame bank en had dat hoog in het vaandel staan. Gratis OV, 2000 euro budget voor een fiets en accessoires, elektrische leenfietsen, uitgebreide overdekte en afgesloten fietsenstalling. Douches en kleedkamers. Zou echt willen dat dat de standaard werd, want mensen fietsten echt enorme afstanden naar werk daardoor.
  7. Ja, we zijn nu aan het lobbyen aan voor douches, maar dat kan denk ik minstens een jaar duren.
    Vandaag voor het eerst op de elektrische fiets gereden, was echt chill.
  8. Ja ik zit nu in In Europa van Geert Mak. Ook wel een aardige pil.
  9. Ja, er zijn absoluut betere boeken over het onderwerp, maar het is wel erg toegankelijk. Voor je het weet ben je MacKinder en Mahan aan het lezen, want geopolitiek en geografie is buitengewoon interessant.
  10. Hmm, dat ziet er iets schreeuweriger en ongenuanceerder uit dan ik in mijn herinnering had, maar komt wel in de buurt bij het idee ja. Thanks.
    Leek me wel een interessant topic om meer over te lezen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 24
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste