Conversatie tussen DutchLiam en *NERAZZURRI*

19 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Thanks!
  2. Gaat wel lukken!
  3. Nee joh, ik ben gewoon dezelfde azijnzeiker, maar dan met een Colombiaanse verdediger als plaatje
  4. Oké, dus hopen dat dat lukt, dan ga je een schitterende tijd tegemoet
  5. Het hangt er vooral vanaf of ik een duik/snorkel-verzekering krijg. M'n oren zijn kut met peren sinds m'n linker trommelvlies knapte tijdens een ondiepe duik.
  6. Godsamme, dat zijn niet de minste plekjes ook meteen! Ben je al zeker van die plekken?

    Keep us posted (in de carrière en/of wetenschapsthread)
  7. PhD is ooit wel de bedoeling maar ik ga eerst wat geld verdienen en dan over de landsgrenzen kijken en ervaring opdoen. De bedoeling is Malediven, 3 maanden als onderzoeksassistent en daarna een jaar Mauritius als supervisor bij het opzetten van een nieuw kweeksysteem voor tropische zeevissen.
  8. Hehe, ja. Ik vrees alleen dat dat wat minder makkelijk gaat in de neurowetenschap dan in de sociale wetenschap.
  9. Of de hele zooi Diederik Stapelen in de hoop dat niemand er achter komt.
  10. Nee, in de wetenschap valt geen knoop te verdienen Tenzij je hoogleraar bent en rond de 60, dan verdien je wel prima.

    Of boeken schrijven hè. Ik zie Dick Swaab elke dag bij ons rondlopen. Die heeft dat toch aardig gedaan.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 19
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste