Conversatie tussen DutchLiam en J-Roc

32 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Leuk om te horen dat het de goede kant op gaat. Veel succes met je job en keep us updated in de desbetreffende topics. Altijd erg leuk om de wetenschap rondom riffen te volgen. Ook wel heel erg deprimerend vaak, dus deel vooral het positieve nieuws.

    Thanks!
  2. Wel prima, recent nog een paper gepubliceerd, de 3de van m'n thesis dus dat gaat de goede kant op. Koraalrif herstel is helaas niet mijn vakgebied, moet ook zeggen dat dat dat niet de oplossing is van het probleem maar slechts symptoombestrijding, en het is nog pleurisduur ook.

    Geniet ervan donderdag!
  3. Haha bedankt! Maar nee, bleef bij een potje schietspel. Moest ff bijkomen van het plotselinge nieuws. Donderdag vier ik het wel met wat vrienden. Gaat zeker genieten worden.

    Hoe is het bij jou? Al wat koraalrif hersteld?
  4. Verdomme man, balen. Gaat het wel goed met het schrijven van je publicatie?
  5. Het lijkt erop dat Mauritius gecancelled is, heb ondertussen al meer dan een maand niks van m'n "baas" gehoord. Erg jammer.
  6. Uiteraard!
  7. Zal ik doen, hou mij ook op de hoogte van jouw ontwikkelingen natuurlijk!
  8. Oké, ik wens je succes ermee. Hou mij op de hoogte van eventuele ontwikkelingen!
  9. Niet betaald, doe alleen wat vrijwilligers werk en ben druk met papers schrijven voor publicatie.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 32
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste