Conversatie tussen Jack en Maradona10

51 Profielboodschappen

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
  1. Zeker weten! Alleen die verhuizing naar het familievak doet even zeer haha. Maar goed, dat heb ik er wel voor over.
  2. Tja, daar hebben ze er meer van daarzo, maar hij is idd wel onwijs grote lulhannes.
  3. Ben ik ook absoluut. Is mijn alles.
  4. Is idd tamelijk verrassend ja!
  5. Idd bizar hoe ze zich hier in vastbijten. Laten we hopen dat ze zondag ook eens mogen ervaren hoe het is om tot 3 keer toe genaaid te worden.
  6. Tnx!
  7. Tja, zag afgelopen week ons salarisbudget ivm o.a. AZ en Twente. Dat is wel een realitcheck ja. Dan hoef je naar Ajax niet meer te kijken. Dat verschil is verhoudingsgewijs net zo groot als tussen Ajax en Dortmund.
    Maar ja, in deze machtige Kuip heb je dit seizoen 0 wedstrijd verloren. Wil je dat enige machtige wapen weggooien? Het klinkt allemaal zo tegenstrijdig. Maar goed, we zullen het zien. Zoals Ruud van Os bij FC Rijnmond al zei, je moet doen wat het beste voor de club is. Maar dat wel goed onderzoeken ja.
  8. Dat zou ik even onzinnig vinden, echt waar. Op termijn zullen we echter structureel meer geld moeten gaan verdienen, een vernieuwd stadion of een nieuw stadion is daar een middel voor. Evenals goed beleid. Anders worden we gewoon een subtopper in mijn ogen.
  9. Ik durf er best geld op te zetten dat het als argument naar voren wordt geschoven vandaag. "Tja, als we weer mee willen doen dan blablablabla. "
  10. Top! Zal ik zeker doen!
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 51
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste