Conversatie tussen Juventino en Gladde Chevin

40 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Vriend. Wat denk jij.
    Dat shirt hang je op onder een spotlight. Daarnaast zet je een bottiglietta di acqua santa. Als ik merk dat je zo’n shirt vrijwillig vies maakt zoek ik je op.
  2. Bij sommige shirts is dat het geval, zo heb ik een match worn Balzaretti shirt in XXL en daar heb ik echt niet de bouw voor hahah. Maar die van Grosso zou ik gewoon dragen tijdens het voetballen, doe mee aan een competitie en we dragen altijd donkerblauw.
  3. Maar de maat boeit niet echt toch. Had wel geluk met deze dat het precies de goede maat is, verder zijn het mee collector items dan dat je het echt draagt.
  4. Aii oke balen, alsnog bedankt!
  5. Je inbox zit vol man.

    Maar laat me die eerste pm alsjeblieft in het drafttopic plaatsen met als aankondiging "hoe plaats ik een screenshot"
  6. Was als de dood dat jij 'm zou kiezen
  7. Tino! Ik ga in januari misschien een lang weekend naar Bari, random idee met een half-Italiaanse vriend van me toen we op Skyscannner naar goedkope bestemmingen zochten. Wedstrijd tegen Empoli meepakken en verder gewoon daar chillen. Maar ik weet eigenlijk vrij weinig over Bari als stad. Is dat de moeite waard voor ons als niet-locals? Beetje leuke stad enzo?

    We kunnen namelijk ook naar Rome gaan, natuurlijk ontzettend mooi maar we vinden het eigenlijk wel wat hebben om wat minder standaard te gaan.
  8. Ja precies, dan vind ik het gewoon leuker om te drinken.
  9. Hahaha ja man in Praag kan je je wat dat betreft prima vermaken. Wij hadden wat dat betreft pech dat we in een hostel zaten waar "buitenstaanders" totaal niet werden toegelaten, maar in Budapest daarentegen... Haha daar ga je je sowieso ook wel vermaken
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 40
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste